Venusjanki

piątek, 21 lutego 2014

Last Minute Body BB - fluid balsam od Lirene

Witajcie, dużą popularność zdobyły ostatnio balsamy brązujące, przede wszystkim mam tu na myśli Dove Summer Glow oraz Lirene Body Arabica. Ja też sobie taki balsam zamarzyłam i kupiłam ten z Lirene. I niestety zawiodłam się bardzo - bardzo wolno się wchłaniał, zostawiał lepką warstwę i śmierdział niesamowicie, wyrzuciłam pół buteleczki...

W paczce od Pań Erisek (za którą oczywiście bardzo serdecznie dziękuję) znalazłam dwa balsamy brązujące i przyznam, że trochę się ich obowiałam, że sytuacja się powtórzy. Jednak nic bardziej mylnego. Balsamy znajdują się w innych niż te charakterystyczne dla Lirene buteleczkach.
Otrzymałam dwa rodzaje:
- Last Minute Body BB jasna karnacja (którego zadaniem jest nadać kolor, nawilżyć i zregenerować)
- Last Minute Body BB ciemna karnacja (którego zadaniem jest nadać kolor i rozświetlić)

Widziałam w sklepach jeszcze trzeci rodzaj:  Last Minute Body Shine balsam rozświetlacjący (tutaj powinnyśmy oczekiwać rozświetlenia i regeneracji)




Bardzo polubiłąm się z tymi produktami, przede wszystkim tym do jasnej karnacji, natomiast ten do ciemnej zostawie sobie na cieplejsze miesiące ze względu na efekt rozświetlenia. Oba mają bardzo fajną, lekką konsystencję i całkiem szybko się wchłaniają, nie tworzą plam ani na ubraniach ani na skórze. Jednak najbardziej podoba mi się zapach - pachną brzoskwiniowo! Wcale nie czuć smrodu samoopalacza jak w Body Arabica. Zawartość produktów bardzo się różnią - do jasnej karnacji jest dosłownie szary z białymi maluteńkimi kropeczkami, po rozsmarowaniu zmienia kolorek. Balsam do karnacji ciemnej jest zupełnia inny - złocisty, i taki też jest już po rozsmarowaniu. Muszę przyznać, że całkiem dobrze nawilżają a nie pozostawiają tłustej warstwy, pięknie się wchłaniają :)

Koszt to ok. 25 zł za 200 ml. Osobiście jestem zachwycona :)

3 komentarze:

  1. Lubię takie wynalazki :) Muszę sobie kiedyś sprezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten do ciemnej karnacji fajnie się prezentuje, może go sobie kupić latem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam do jasnej jest super polecam!Myślałam,że po tym jak się zraziłam do balsamòw brązujących nie znajdę już nic dobrego a tu zaskoczenie bo ani nie śmierdzi ani nie zostawia plam!:)za to nadaje naturalny odcień jak po piciu soków marchewkowych....polecam

    OdpowiedzUsuń