Venusjanki

niedziela, 27 listopada 2011

SUbiektywny ranking przystojniaków :)

Jak wszystkie to i jak pokuszę się o przedstawienie Wam kilku facetów na których widok wzdycham, bądź po prostu dażę ich ogromnym sentymentem:) Kolejność przypadkowa :)

Ryan Gosling - pamiętam go jeszcze z czasów gdy grał młodego Herkulesa, potem obejrzałam film "Odmienne stany moralności" - i ten film naprawdę był genialny i miał na mnie wpływ. "Pamiętnik" obejrzałam już dobre parę lat temu ale wciąż we mnie siedzi.

James Lafferty - mam do niego słabość, gral w serialu "One Tree Hill", uważam, że jest ogromnie przystojny.

Adam Lambert - kontrowersyjny piosenkarz, jak dla mnie świetny, bardzo lubie jego piosenki i jego styl bycia.

Johnny Depp - uwielbiam go za rolę w "Co gryzie Gilberta Grape'a" oraz "Edwardzie Nożycorękim". Oczywiśćie genialna rola Jacka Sparrowa, bardzo cenie jego współpracę w Timem Burtonem i czekam z utęsknieniem na każdy film.

Mamed Khalidov - mistrz i co tu dużo mówić :) Do tego niezwykle skromny człowiek :)

Penn Badgley - znany głównie z "Plotkary" i t właśnie tam mnie ujął :>

Jim Carrey - legenda. Uwielbiam "Ace Ventura", The Truman Show", "Kłamca, kłamca", "Maska", a na jego koncie jest jeszcze wiele filmów, które są dla mnie bardzo ważne :)

Ewan McGregor - świetny aktor, ogromne wrażenie zostawił mi film "Trainspotting". Byłąm w kinie na filmie "I love you Phillip Morris", gdzie zagrał geja i świetnie mu to wyszło :D

Oczywiście jest jeszcze mój własny, osobisty przystojniak, czasem leń i nierób, ale i tak go kocham :)

17 komentarzy:

  1. dwóch nich też jest na mojej liście ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba każda kobieta uważe, że Deep jest przystojny;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Adam lambert śpiewający z Queen na tegorocznym rozdaniu nagród MTV EMA.... cudo! Tylko Fredek byłby lepszy, zagrali genialnie =]

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamed Khalidov jak zwykle wczoraj pokazał na co go stać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Penn Badgley jest boski!<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ryan Gosling- a ja ostatnio oglądałam z nim film "Drive", co prawda sam film średni ale Ryan świetny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodko! :)) Ja mam troszkę inny gust ; jak dla mnie 2 wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem tu pierwszy raz i naprawdę mi się podoba ..
    Na pewno będę wpadać częściej ;]
    Obserwuję
    pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. mm . : D
    nienawidzę Lambert'a ! . grr . -.-

    OdpowiedzUsuń
  10. Heya! I just wanted to ask if you ever have any issues with
    hackers? My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing a few
    months of hard work due to no data backup. Do you have any solutions to protect against hackers?
    Also see my site > GFI Norte

    OdpowiedzUsuń
  11. I was pretty pleased to find this page. I need to to thank you
    for your time just for this wonderful read!! I definitely appreciated every little bit of it and I have you saved as a favorite to check out new things
    on your web site.

    Have a look at my homepage ... pregnancyhelper.in

    OdpowiedzUsuń