Venusjanki

piątek, 27 kwietnia 2012

Under Twenty - fluid matujący

WItajcie Dziewczynki :)

Jadę zaraz do domu na dłuuugi weekend (10-cio dniowy:) ale jeszcze chciałam napisać o pewnym produkcie, a raczej trzech produktach, które dostałam do testów od Dr Ireny Eris. Chodzi o fluidy matujące Under Twenty Anti Acne. Posiadam kolorki 110 - sandy matt, 120 - natural matt oraz 130 - beige matt.


Opakowanie bardzo mi się podoba, generalnie takie samo mają produkty np. z linii Lirene City Matt, które bardzo lubię - fajna pompka, która się nie zacina ani nie psuje, nie trzeba grzebać w niczym paluchem i nic nie wchodzi pod paznokcie :P. Niestety opakowanie jest nieprzezroczyste dlatego jeśli podkład się kończy to tego nie widać, a do tego ciężko wydostać resztki. Jeśli chodzi o zapach to czytałam, że niektórym się podoba, że jest odświeżający - no mi nie za bardzo się podoba, wyczuwam w nim chemiczny zapach grejpfruta/pomarańczy (chyba wolałabym, żeby był bezzapachowy albo pachniał jak City Matt). Fluid kosztuje ok. 17 zł i ma pojemność 30 ml co  uważam za całkiem przystępną cenę. A teraz kolorki:



Moje odczucia względem samych kolorów: niestety są tylko 3 odcienie do wyboru i kiedy jesteśmy już zdecydowane warto sprawdzić testery, ponieważ wydawałoby się, że 110 najjaśniejszy i im większe tym ciemniejsze. Jak widzicie na zdjęciach kolor 120 natural matt jest najjaśniejszy i najbardziej neutralny. Kolor 110 sandy matt jest ciemniejszy, choć wydaje mi się, żę do ciemniejszej cery lub gdy się opalimy będzie się nadawał. Kolor 130 beige matt wg mnie jest straszy - za bardzo wpada w pomarańcz...

Jeśli chodzi o działanie to krycie raczej średnie, całkiem ładnie stapia się ze skórą ale niestety podkreśla suche skórki. Na plus na pewno zasługuje utrzymujący się u mnie przez kilka godzin mat oraz ładne wygładzanie skóry.

Miałyście z nimi już do czynienia? Jak się sprawdził?

Buziaki
YoAnka

8 komentarzy:

  1. Nie znam, ale po tej recenzji raczej już się nie skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam ich. Raczej się nie skuszę, bo mam pare innych, które aktualnie używam.

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie testuję, krycia i tak producent nie obiecuje więc jest ok, fajnie pachnie grejpfrutem, ale jednak to nie dla mnie fluid:)wole Pharmaceris zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
  4. krycia nie potrzebuję :) ale wyrównania kolorytu no i matu :) Może się w końcu na nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  5. zastanawiam się właśnie nad zakupem, ale boję się bardzo małego krycia ...

    OdpowiedzUsuń