Venusjanki

niedziela, 22 września 2013

Essie - Summer 2013 & Wedding 2013

Witajcie. Ostatnio skusiłam się na dwie kostki Essie. Bardzo chciałam wypróbować te lakiery, a ze względu na to, że kolorów jest mnóstwo i ciężko mi było się zdecydować na jeden, który na dodatek kosztuje ponad 30 zł zdecydowałam się na zakup kostek, w których to są cztery kolorki po 5 ml. Za obie kostki wraz z przesyłką zapłaciłam 70 zł. Kolekcja wakacyjna kosztowała 25,99, natomiast ślubna 32,99 (obecnie cena spadła jeszcze o 3 zł). Cena naprawdę jest niska, zwłaszcza, że cena w internecie waha się nawet do 65 zł. Lakiery zakupiłam w sklepie  hairstore.pl.

KOLEKCJA SUMMER 2013 - cztery iście wakacyjne kolorki, turkus, koral i fiolet posiadają delikatne srebrne drobinki, kolorek zielony jest kremowy.





KOLEKCJA ŚLUBNA 2013 - jasne kolory mają delikatne srebrne drobinki, natomiast ciemniejszy róż ma shimmer, fiolet również, choć tutaj ten shimmer wpada w róż.




Po moim zakupie pojawiła się kolekcja jesienna, która prezentuje się tak:
Jak dla mnie jest to super opcja, żeby wypróbować osławione lakiery Essie za nieduże pieniądze.

5 komentarzy:

  1. super opcja i jest szansa, że lakiery o takiej pojemności zużyjesz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. obie kostki mają śliczne odcienie :) już patrzę w link sklepu :) fajnie,że podałaś takie info :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie trzy kolekcje są świetne:)

    OdpowiedzUsuń