Venusjanki

wtorek, 30 września 2014

Paczka niespodzianka Lirene i Under Twenty


Witajcie, dzisiaj szybki post z dobrociami otrzymanymi w ramach współpracy.

Po pierwsze żele pod prysznic:
Następnie balsam lipidowy i serum odżywcze wraz z świecą sojową:
 W koszyczku znajdowały się dwie haftowane saszetki, w jednej była pięknie pachnąca saszetka do szafy, no i oczywiście rumiankowy żel do higieny intymnej:
W tym pudełeczku znajdują się krem do stóp przeciwko szorstkości i przeciw pękającym stopom oraz masażer do stóp firmy Beurer:
W nerce znajdowała się saszetka oraz żelo-maseczko-serum:
W paczuszce był także płaszczyk przeciwdeszczowy, który poszedł już w świat. I na koniec książka - uwielbiam ostatnio czytać i bardzo mnie ta czynność pochłania
Dziękuję bardzo Pani Aniu!

3 komentarze:

  1. ksiązka jest super, nawet niespodziewałam się, że pochłąnę ją w kilka dni

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna przesyłka, widziałam już też na innych blogach :) jest coś dla ciała i dla ducha, książkę mam na myśli :) a truskawkowy żel na pewno kiedyś zagości u mnie pod prysznicem :)

    OdpowiedzUsuń