Venusjanki

środa, 28 marca 2012

Pharmaceris H, czyli coś dla naszych hair'ów

Witajcie Kochane dziewczynki :) statnio nie mogę wygospodarować sobie czasu, ale dzisiaj mi się udało i chciałam się z Wami podzielić moją opinią na temat odżywki Pharmaceris. Tak oto się ona prezentuje:




Odżywka pochodzi z serii H-SENSIGIN. Znajduje się ona w przeroczystym opakowaniu, całkim łatwo się ją otwiera także to na pewno są plusy jeśli chodzi o wizualny i praktyczny aspekt. Muszę na wstępnie koniecznie wspomnieć o zapachu - jest wspaniały!!!! Przypomina mi jakieś perfumy, które jakbym tylko znalazła to od razu bym je kupiła - brdzo mi się podoba. Do tego zapach utrzymuje się cały dzień, po prostu super sprawa. Jest to odżywka odbudowująca do włosów cienkich i delikatnych czyli do moich :D Odżywka jest dość gęsta jednak po nałożeniu na włosy jej prawie nie czuć przez co często nakładam jej dość dużo, przez co też jest w moim odczuciu mały wydajna. Stosuję ją tak jak zaleca producent - po 2-3 minutach spłukuję i jeśli chodzi o moje odczucia względem działania to nie powiem abym spostrzegła jakieś spektakularne efekty. Nie używam jej po każdym myciu bo mi po prostu jej szkoda, nie wiem jak to zniose gdy się skończy :) Jednak co zauważyłam to to, że włosy są miękkie, nie obciążone, dobrze całkiem się rozczesują i układają, no i do tego ten zapach :D150 ml za ok. 23 zł to cena raczej średnia, bo na pewno znajdziemy tańsze ale także i droższe. Nie wiem czy kupiłabym tą odżywkę za taką cenę, jednak zakochałam się w jej zapachu więc jeszcze pewnie się na nią skuszę jeśli będzie w promocji :)

4 komentarze: