Venusjanki

piątek, 3 sierpnia 2012

Nalot, oczywiście na Biedronke :D

I mnie w Biedronce zabraknąć nie moglo :D stałam i stałam obok półek i myślałam co by tu ze sobą zabrać. Padło na:
- trzy kule do kąpieli o zapachach mango i mandarynka, owoce tropikalne oraz owoce leśne - 3,99 jedna
- dwa błyszczyki Bell Air Flow w kolorach 01 i 02 - każdy po 7,99
- dwa lakiery Bell Air Flow w kolorach 08 i 04 - każdy po 5,99
- tusz do rzęs Bell Push Up Maskara - za 9,99

Powiem Wam szczerze, że oprócz przyjaznych cen do zakupu zachęciły mnie także opakowania - przynajmniej wiem, że nigdy nie otwierane i nikt w nich nie babrał. Szczerze powiem, że dziwie się, że w drogeriach nie ma też takich opakowań - a szkoda.

14 komentarzy:

  1. no i taka biedronka i tutaj wysłali na sprzedaż świetnie zapakowane kosmetyki to się chwali, nie kupiłam tych kulek, ach

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna uległa Biedronce:) Naprawdę fajnie popakowane są kosmetyki dobrze że o to zadbali:)

    OdpowiedzUsuń
  3. lakiery ładne, no i błyszczyki i w ogóle wszystko. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też kupiłam kule do kąpieli :) kosmetyki Bell niestety nie dotarły do mojej Biedronki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na nic się nie skusiłam z tej gazetki, fajnie że pomyśleli o tych opakowaniach bo bywało różnie...ludzie otwierali i musieli wypróbować a tak to mamy gwarancję :).
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja skusiłam się na maseczki AA i chusteczki do higieny intymnej;-) Nic z Bell mnie nie skusiło jeszcze;-P

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację-takie opakowania są świetne. Jeden tester by dali i już, a nie wszystko pociapkane, uszkodzone, wrrr. Świetne zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja olanowałm te kule tylko kupić ale przypomniało mi się ze pachniało mi chemią

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam te same lakiery + jeszcze miętowy :P

    OdpowiedzUsuń
  10. mam to samo odczucie co do opakowań. Z drugiej strony szkoda, że nie dało się pomacać cieni =)

    OdpowiedzUsuń
  11. pokażesz ten pomarańczowy błyszczyk na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, ze narazie nie chcialam go otwierac :) ale jak tylko wpiszesz na googlach to wyskoczy Ci mnóstwo zdjęć jak błyszczyk się prezentuje na ustach :)

      Usuń
  12. Byłam w biedronce, ale nic nie kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń