Venusjanki

środa, 24 lutego 2016

Zmysłowe żele pod prysznic - truskawkowo. brzoskwiniowo. różowo

Witam, pragnę Wam napisać co sądzę na temat trzech żeli pod prysznic marki Lirene.
Najbardziej przypadł mi do gustu zapach szampańskiej truskawki, który sprawiał, że miałam wrażenie jakby obok była miseczka prawdziwych truskawek :) Do żelu brzoskwiniowego deseru również nie mam zastrzeżeń, zapach ładny, słodki, nieduszący. Żel różany już trochę mniej mi się podobał, nie należę najwidoczniej do zwolenniczek kwiatowych zapachów. Żele ogólnie bardzo dobrze się spisywały, dobrze oczyszczały ciało, pozostawiając je przyjemne w dotyku i z delikatnym zapachem, który po chwili i tak się ulatniał. Żele warte uwagi :)

1 komentarz:

  1. Ja póki co kupiłam sobie ostatnio brzoskwiniowy peeling :D Zapach mega, może żel sobie do kompletu jeszcze kupię?

    OdpowiedzUsuń