Venusjanki

wtorek, 3 listopada 2015

PHARMACERIS micelarny szampon kojąco-nawilżający do skóry wrażliwej H-SENSITONIN

Po naprawdę dłuuugiej nieobecności mam ogromne zaległości. Śpieszę dziś Wam przedstawić nowość od Pharmaceris, mianowicie szampon kojąco-nawilżający.
Szampon jest przeznaczony do mycia i pielęgnacji wrażliwej skóry głowy nie tolerującej SLS i SLES, skłonnej do podrażnień, przesuszenia, świądu i pieczenia oraz włosów cienkich i delikatnych. Nie zawiera parabenów i jest hipoalergiczny. 
Z racji swojego "wyjątkowego" stanu, ucieszyłam się gdy nadarzyła się okazja, aby wypróbować ten produkt. Moja skóra głowy w ostatnim czasie miewała gorsze dni - podrażnienie, czasem swędzenie, łuszczenie. Odkąd go używam problemy ze skórą głowy się nie pojawiły ponownie. Używanie tego szamponu to czysta przyjemność ze względu na zapach - bardzo mi się podoba, do tego potrafi się utrzymać nawet do następnego mycia, a głowę myję zazwyczaj co dwa dni. Jeśli chodzi o przetłuszczanie to moje włosy przetłuszczają się właśnie mniej więcej co dwa dni, więc ten produkt nie przedłuża ich świeżości. Szampon ma 250 ml pojemności, a jego koszt 28,90 zł. Jak dla mnie to produkt wart polecenia i na pewno będę po niego jeszcze sięgać.

2 komentarze:

  1. O muszę kupić. Moja skóra też nie lubi SLS i jego odmian. Nie raz do krwi się drapię... ech.

    OdpowiedzUsuń