Venusjanki

poniedziałek, 5 września 2011

Recenzja: Bentley Organic - szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się z olejkiem herbacianym, cytryną i miętą

Witajcie :) Przepraszam za moją wczorajszą nieobecność, ale korzystałam z ostatnich promieni Słońca :D

Dzisiaj nadeszła pora na szampon, który otrzymałam od EkoMaluch. Producentem jest Bentley Organic:


"Bentley Organic to kosmetyki przyjazne dla ciała, środowiska i kieszeni. Marka Bentley Organic powstała w 2006 roku, w Leeds w Wielkiej Brytanii, choć tradycja firmy Bentley&Son sięga już roku 1800, kiedy jej twórcy zaczęli produkcję mydła. Bentley Organic rozpoczęła swoją działalność właśnie od produkcji naturalnych mydeł.Nowe produkty szybko spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem klientów. Firma w szybkim tempie zaczęła się rozwijać, proponując innowacyjne kosmetyki i wyjątkową serię domowych środków czystości. Misja Bentley Organic to zapewnienie alternatywy dla drogich ekologicznych kosmetyków i środków czystości. Twórcy firmy wierzą, że ceny produktów ekologicznych powinny być racjonalne, a nie zawyżane. Wszystkie produkty Bentley Organic są certyfikowane przez Soil Association - co jest dla konsumentów gwarancją ich ekologicznej wartości bez uszczerbku na jakości, spowodowanego niższą ceną.

Certyfikat Soil Association Ltd.

 Certyfikat Soil Association jest wiodącą organizacją w Anglii wydającą certyfikaty dla produktów organicznych. Konsumenci rozpoznają to logo jako symbol rzetelności i wiarygodności. Certyfikat ten oznacza, że kosmetyków nie testowano na zwierzętach, są wolne od parabenów i nie zawierają syntetycznych detergentów SLS lub SLES.


Firma korzysta z "zielonej chemii" do tworzenia nowych, innowacyjnych produktów, bezpiecznych dla ludzi i całego środowiska naturalnego.

Bentley Organic jest jedynym producentem mydła na świecie posiadającym nie tylko certyfikat Soil Association, ale i ochrony środowiska - ISO 14001."




 - Opakowanie 1,5/2 : plastikowe, bardzo estetyczne, zgrabne, jednak ten plastik jest dość twardy i trzeba dobrze złapać aby wycisnąć odpowiednią ilość produktu, choć dozownik pozwala wycisnąć tyle ile trzeba. Napisy na opakowaniu są po angielsku, doklejona jest natomiast dodatkowa informacja po polsku.

 - Konsystencja 2/2 : wg mnie jest świetna. Nie jest zbyt rzadki - nie przecieka przez palce, ani zbyt gęsty - ładnie się rozprowadza.



 - Jak działa? 1,5/2 : jest to szampon do włosów przetłuszczających się, więc ma on za zadanie lekko włosy odtłuścić, wysuszyć. Produkt bardzo dobrze oczyszcza włosy, po nim myję włosy co drugi dzień. Jednak produkt powoduje nieraz iż włosy zaraz po myciu są szorstkie, ciężkie do rozczesania, więc koniecznością jest użycie odżywki.

- Zapach 2/2 : pokochałam go. Czuć miętę z nutką cytryny - niezwykle orzeźwiający, idealny na dobry początek dnia, aby się rozbudzić lub w lato, aby się odświeżyć.

 - Cena 1,5/2 : nie jest to najtańszy szampon, gdyż za 250 ml musimy zapłacić 25,90 zł, choć jeśli wziąć pod uwagę iż jest to kosmetyk naturalny uważam, że jest wart swojej ceny!

Składniki dla zainteresowanych:

Aqua (Water), Decyl Glucoside, Lauryl Betaine, Xanthan Gum, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice Powder*, Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Oil*, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil*, Eucalyptus Globulus (Eucalyptus) Leaf Oil*, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Oil*, Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Oil*, Limonene*, Glycerin, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Citrus Grandis (Grapefruit) Fruit Extract, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Extract, Citrus Tangerina (Tangerine) Fruit Extract, Citrus Grandis (Grapefruit) Seed Extract, Potassium Sorbate, Lactic Acid, Citric Acid

* Certyfikowane Składniki z Upraw Organicznych

8,5/10 - produkt niezwykle mi się spodobał, wspaniale pachnie a do tego szampon w 70% wykonany jest ze składników z upraw organicznych (na których nie stosuje się pestycydów ani innych szkodliwych substancji chemicznych). Kiedy skończy mi się ten produkt na pewno rozejrzę się za nowym :)

PLUSY:
- estetyczne opakowanie
- idealna konsystencja
- wspaniały, energetyzujący zapach
- dobrze oczyszcza włosy, przedłuża ich świeżość
- kosmetyk jest naturalny, posiada certyfikat Soil Association oraz ochrony środowiska ISO 14001

MINUSY: 

- trochę za twarde opakowanie
- włosy po myciu są szorstkie
- cena jest dość wysoka

22 komentarze:

  1. Dziękuję, faktycznie wkradł się błąd w posta ;)
    Faktycznie ok 26zł za szampon to dość sporo, a ja bym go wyciapała w tempie expresowym, bo głowę myję codziennie, więc raczej go nie zakupię, ale recenzja świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jaki balsam Soraya używałaś? Bo te z serii SPA (szczególnie ujędrniający) są super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajny szampon, ale wg mnie troszkę za drogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak trzeba wykorzystać ostatnie dni słońca :)
    szampon fajny, tylko własnie za drogi ;)
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz (nowa notka)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używałam najróżniejszych szamponów i po każdym musze myć włosy na drugi dzień bo wyglądam jakby mi ktoś wiadro oleju wylał na głowę ;/ chyba na mnie nic nie podziała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy nie lubią zbytnio naturalnych szamponów, bo strasznie się puszą, no ale wiem, że te szampony są bez silikonów i to jest dobre dla włosów, ech ...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna recenzja :)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazwyczaj po tych naturalnych są takie włosy przez brak silikonów ;) dobrze, że tutaj pomaga odzywka.
    Ciekawy produkt i nie jest tak drogi jak inne naturalne.

    Już jest recenzja Sleek Nude ;)



    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo fajne, wyczerpujące recenzje; co do szamponu to raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie bym go powąchała. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam, a raczej jeszcze mam i używam jako żelu do nóg, bu ja zaraz po umyciu miałam tłuste włosy po nim

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam szampon BO, tylko ten przeznaczony do codziennej pielęgnacji. Jest rewelacyjny.

    Ten recenzowany przez Ciebie, wydaje się stworzony do moich przetłuszczających włosów. Mogłabym go spróbować, choć z doświadczenia wiem, że u mnie lepiej sprawują się szampony do włosów normalnych lub wręcz suchych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znoszę szorstkich włosów, jednak od tego mam odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do szorstkich włosów są odżywki, więc da się to przeżyć :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię kiedy po umyciu włosów są one strasznie szorstkie i twarde :/ Żyję w przekonaniu że po umyciu włosy powinny być mięciutkie i pachnące :D

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie kosmetyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A dziękuje, w końcu trochę poszaleję i rozkręcę bloga, może nawet jakieś rozdanie się znajdzie, bo do 100 obserwatorów się zestarzeję ;p

    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  18. Raczej nie dla mnie, ale recenzja jak najbardziej przydatna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny szampon musi być ale ja jak na razie do moich włosów przetłuszczających się używam Ziai bo jest sporo tańszy:) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Szampon nei dla mnei bo mam suche wlosy strasznie wiec msuze nawilzajacego uzywac :)

    OdpowiedzUsuń