Venusjanki

czwartek, 21 lipca 2011

Prawdziwa magia

Serdecznie Was witam :) Właśnie wróciłam do domu po godzinnej wyprawie do rossmanna (który jest po drugiej stronie miasta) i kupiłam to na co polowałam od trzech dni, a mianowicie lakier pękający Lovely. Niestety mimo wczorajszej dostawy lakiery były już przebrane - zostało 5 żółtych, 2 zielone i 1 niebieski (szkoda ponieważ na ulotce widziałam, że jest jeszcze coś w rodzaju koralowego i morskiego). Wzięłam niebieski - kolorek nazywa się 06 deep blue (a może deep ocean) i wygląda tak:

Koszt takiego lakieru obecnie w promocji to 6,99 zł, także nie jest to wiele. Jest to jeden z najtańszych pękaczy dostępnych obecnie na rynku.

Przez niską cenę spodziewałam się raczej średniego efektu, ale jak wielkie było moje zdziwienie, gdy lakier zaczął pękać dając piękny efekt. Tylko spójrzcie:

Była to moje pierwsze podejście do takiego lakieru. Ledwo co weszłam do domu od razu go wyciągnęłam i pomalowałam pazurki. Efekt nie jest idealny, ale wspaniale widać, że lakier jest świetny. Szybko wysycha i pięknie pęka. Jeśli macie gdzieś pod ręką rossmanna i macie ochotę wypróbować pękacza to biegnijcie szybko bo za chwilę może już nie być :)

12 komentarzy:

  1. ja dzisiaj będę malowala pazurki czerwonym pękaczem lovely to tez rzucę fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. za te cene na pewno lepszego sie nei znajdzie... na razie mam tylko zolty, ale... po Twojej recenzji chyba i na granat przyszedl czas;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podoba. Nawet bardzo. To prawda , że w tej cenie nic innego nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, mam ten sam kolor, dostałam ulotkę z rossmanna i w poniedziałek wstąpiłam po ten lakier. Mnie osobiście ten efekt mało się podoba, więc cieszę się, że te lakiery są tanie ;) za małe pieniążki można wypróbować czy ten efekt będzie nam odpowiadał. Dodam, że mocno się trzymał-próbowałam zeskrobać, ale się nie dał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten niebieski pęka fenomenalnie, będę musiała go zakupić! Jak ja kupowałam te lakiery z to było właśnie dużo tych morskich i koralowych ale jakoś mnie nie przekonywały, ale wydawało mi się też, że niebieski też będzie kiepsko wyglądał, a jednak wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tutaj nie mam rossmanna a jak przyjadę pewnie nie będzie już promocji

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypróbować zawsze można, dla mnie jest idealny. ;)

    Co do lakieru- polowałam na niego, ale niestety w mojej dziurze Rossmann nie raczył się w nie zaopatrzyć, toteż muszę korzystać z droższych rozwiązań typu Vipera. ;) Swoją drogą ten ładnie pęka.

    Również dodałam Cię do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  8. boski kolorek :D
    a efekt - zaje ... :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ma świetny kolor, muszę go dorwać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do lakierów, to obudziłam się dopiero wczoraj. ;)
    Poszłam do Rossmanna, a tam tylko 2 niebieskie, więc kupiłam i jestem zadowolona. dzisiaj notka u mnie właśnie o tym lakierze. ;)

    OdpowiedzUsuń