Venusjanki

sobota, 2 lipca 2011

Recenzja: Lirene - City Matt

Witam serdecznie. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić mój już od jakiegoś czasu ulubiony podkład firmy Lirene City Matt. Fluid ma za zadanie wygładzić naszą twarz oraz zmatowić. Najpierw kupiłam odcień 207 beżowy, jednak ponieważ była to zima wydawało mi się, że jest za ciemny zwłaszcza, że jest jeszcze kolor 204 naturalny - więc kupiłam i ten. Ku mojemu zdziwieniu jednak to 207 jest odrobinę jaśniejszy choć 204 również jest kolorem jasnym.

Przejdźmy do cech produktu:

- Opakowaniee 1,5/2 : szkoda, że opakowanie nie jest przezroczyste, ponieważ ciężko jest wykryć, gdy podkład zacznie się kończyć. Jednak podkład posiada pompkę, która dozuje odpowiednią ilość produktu.

- Konsystencja 2/2 : Kremowa,lekka, delikatna.

- Jak działa? 1,5/2 : Po aplikacji twarz staje się gładka i się nie świeci (jednak dla utrwalenia należy użyć pudru). Niestety lekko podkreśla suche skórki - i to chyba jest największy minus.

- Zapach 2/2 : przepiękny!!! Nie umiem go określić, ale aplikacja tego podkładu to po prostu przyjemność.

- Cena 2/2 : ok. 20 zł za 30 ml - jak za taką jakość to POLECAM!!!

PLUSY:

- zapach
- średnie krycie, dla osób które nie mają za wiele do ukrycia
- kremowa konsystencja
- uwielbiam efekt gładkiej twarzy i zmatowienia
- tani

MINUSY:

- nieprzezroczyste opakowanie
- podkreśla suche skórki

PODSUMOWUJĄC 9/10!!! - szczerze polecam dla niewymagających :)

Ostatnio na stronie kupiłam podkład Calvin Klein w kolorze soft beige. Jak narazie tylko sprobowałam jak prezentuje się na ręce i jaką ma konsystencję. Jest  to dość jasny odcień więc raczej poczeka do zimy i wtedy postaram się go zrecenzować.

Poniżej: po lewej dwa odcienie Lirene, a po prawej Calvin Klein.

1 komentarz:

  1. zastanawiałam się wczoraj nad kupnem próbki z Calvina Kleina o tym odcieniu, ale wydaje ciemny jak na jasny beż, te z Lirene wchodzą w te odcienie 'sand' - ciekawe czy dobrze do odróżniam...Pozdrawiam, Kaś ;)

    OdpowiedzUsuń