Venusjanki

poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Abacosun oraz Gabamed - nowe współprace

Ale dzisiaj przyjemności mnie spotkało :) Dostałam dwie przesyłki i jestem w siódmym niebie :P


Nawiązałam współpracę z firmą GABAMED i jestem niezwykle zadowolona z tego co Pan Tomasz wybrał dla mnie :>

 Oto co dostałam:
Druga przesyłka była od firmy ABACOSUN i jestem bardzo wdzięczna Panu Dawidowi za możliwość wybrania kosmetyków do testów :)

I oto co dostałam:
Za jakiś czas możecie spodziewać się recenzji :) Czego jesteście najbardziej ciekawe?

Pozdrawiam serdecznie :)

28 komentarzy:

  1. oo gratulacje :) Ja jestem ciekawa mgiełki ziołowej :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog!
    Gratulacje!
    Pozdrawiam +obserwuję ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta mgiełka do włosów oraz olejek antycellulitowy są fajne :) mogę spodziewać się recenzji? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem ciekawa obydwu Brazili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję współpracy:):):):)

    zapraszamy do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję
    nie słyszałam tej firmie

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam pokaz Abacosun na uczelni.Fajne kosmetyki i aparatura kosmetyczna ale logo mnie przeraża;)

    Gratuluję współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tych firm, ale gratuluję kolejnych współprac (nie wiem czy to poprawna polszczyzna:D)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje. czekam na recęzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow. super:) ostatnio mam bzika na punkcie kosmetyków naturalnych więc chętnie poczytam recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę! czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje współpracy fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow....ciekawe jak się sprawdzą kosmetyki..zabieraj się do testów :)
    gratuluję współpracy

    OdpowiedzUsuń
  14. tej drugiej firmy nie znam :] ale ta pierwsza to praktycznie to samo co Ukraina Shop :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Olejek żelowy miałam! Jest nieziemski!
    Miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje wspolpracy i fajnei ze facet (p.Tomasz) umie wybrac fajnei kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne rzeczy :D
    Też bym się rozpłynęła ze szczęście :D
    Serdeczne gratulacje !

    Pozdrawiam:*
    love-arts

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem najbardziej ciekawa co Ty im piszesz, że masz tyle współprac, tylko pozazdrościć :) normalnie jesteś rozrywana hehe.



    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie się Twój blog rozwija, gratuluję współpracy ;)

    W każdym razie chciałam Cię również o moim pierwszym rozdaniu poinformować przy okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluje współpracy i czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o super pierwsza paczka mnie najbardziej ciekawi,
    Czekam na recenzje !!

    OdpowiedzUsuń