Venusjanki

sobota, 20 sierpnia 2011

Recenzja: Biały Jeleń - hipoalergiczny szampon do włosów z naturalnym chlorofilem

Witajcie Kochane! Wydaje mi się, że jestem gotowa napisać swoje wrażenia odnośnie szamponu do włosów z naturalnym chlorofilem firmy Biały Jeleń, który otrzymałam od Pollena Ostrzeszów.

Do testów otrzymałam 8 próbek w saszetkach oraz 2 mini wersje po 50 ml.

Klikając na to zdjęcie przejdziecie do strony produktu


Co producent pisze na stronie na temat tego kosmetyku: "Hipoalergiczny szampon Biały Jeleń z naturalnym chlorofilem powstał z myślą o osobach z różnego rodzaju alergiami i problemami skórnymi. Jest przeznaczony głównie dla osób o skórze wrażliwej, mieszanej i do włosów tłustych. Jego receptura została oparta na naturalnych, bezpiecznych i delikatnych środkach myjących i pielęgnujących włosy, które po umyciu łatwo się rozczesują, są miękkie, lśniące i puszyste.

Przebadany klinicznie wśród osób z alergiami skórnymi. Nie zawiera alergenów i sztucznych barwników.

Zawiera:
• proteiny pszeniczne ułatwiające rozczesywanie,
• bawełnę wygładzającą powierzchnię włosa,
• biotynę zwaną witaminą pięknych włosów,

• naturalny chlorofil regenerujący podrażnioną skórę."

- Opakowanie 1,5/2 : jeśli chodzi o pełnowymiarowe opakowanie to jest ono białe, nie widzę, żeby było ono jakoś wyróżniające się, raczej proste, zwykłe. Wersja mini natomiast jest przezroczysta oraz otwierana w bardzo ciekawy sposób:



- Konsystencja 1/2 : dość rzadki, lejący..

- Jak działa? 1,5/2 : delikatny, wytwarza dość mało piany, ładnie włosy oczyszcza, nie podrażnia skóry głowy, moje włosy wytrzymały dwa dni bez mycia, rzeczywisćie włosy są miękkie i całkiem puszyste, łatwo się je układa, ale dość trudno je rozczesać bez żadnej odżywki i szczypie w oczy ale o wiele słabiej niż inne szampony.

- Zapach 2/2 : bardzo delikatny, przyjemny, po spłukaniu już go nie czuć, co wydaje mi się jest plusem.

- Cena 2/2 : za poj. 300 ml zapłacimy ok. 6 zł, natomiast wesja mini kosztuje ok. 3 zł za 50 ml.

8/10 - szampon jest jak najbardziej produktem godnym polecenia. Nadaje się dla alergików, osób z włosami tłustymi, łagodzi (ja często na drugi dzień miałam podrażnioną skórę głowy i mnie czasem swędziała) - ten szampon mi pomógł. Wiem, że jeśli zacznę używać nowego szamponu, który się u mnie nie sprawdzi Biały Jeleń przybędzie z pomocą :>



PLUSY:
- dostępny (Rossmann, Natura...)
- znacznie ograniczone szczypanie w oczy
- całkiem naturalny (słyszałam, że im mniej piany kosmetyk wytwarza tym jest bardziej naturalny)
- tani
- łagodzi podrażnienia, często swędziała mnie skóra głowy - ten szampon już po kilku myciach sprawił, że skóra ma się bardzo dobrze :)
- włosy po umyciu są miękkie, w miarę puszyste i ładnie się układają
- nie obciąża włosów, choć na drugi dzień są już raczej mnie świeże, ale jeszcze całkiem całkiem :P
- przyjemny, lekki zapach, który znika po umyciu

MINUSY:
- dość rzadki, a co za tym idzie średnio wydajny
- po umyciu włosy dość cieżko rozczesać

Dziękuję serdecznie Pani Ewelinie, dzięki której miałam sposobność przetestować ten kosmetyk :) Fakt, iż otrzymałam ten kosmetyk za darmo nie ma wpływu na moją opinię.




20 komentarzy:

  1. Mam i trochę mi wysusza wlosy

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zamiar kupić sobie właśnie miniaturkę na wyjazd ;)
    Masz bardzo ładny podpis :D (Zdradzisz mi, w jakim programie go stworzyłaś ? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. z białego jelenia mam żel pod prysznic ale wolę masło kakaowe i tak ;p a szamponu to nie używałam jeszcze, może spróbuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. czytałam, że ten szampon plącze włosy, więc dla mnie się nie nada

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny szampon dla mnie ^^

    Pozdrawiam:*
    love-arts

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam jego i jest wszystko okey :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też go używam ^^ ;) zapraszam ciebie na mojego bloga: enchaaanel.blogspot.com, obserwujemy ? ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. coś o tym słyszałam, że jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie próbowałam, ale prawdopodobnie kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiepski jak dla mnie, strasznie mi włosy poplątał.. ; /

    Świetny blog, wpadnij do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że pizza się udała! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nastawiam się na jakiś dobry szampon dla skóry wrażliwej i problemowej, póki co jestem w fazie poszukiwań :] szkoda tylko, że ten plącze włosy :<

    ciekawa recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja nigdzie w rossmanie moim nie moge dorwać tego :( Szkoda, że plącze włosy.. to dla mnie ogromny - niestety :(
    świetna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie za bardzo na moje potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachęcająca recenzja, moje włosy bardzo szybko się przetłuszczają, może następnym razem zakupię właśnie ten szampon. Ja nie widziałam go póki co w rossmanie.

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba kiedyś już używałam ten szampon :p
    u mnie NN , zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń