Venusjanki

wtorek, 30 sierpnia 2011

Rcenzja: Hean - błyszczyk 3D Colour Obsession Long Wear Formula 41 i 46

Witajcie Dziewczęta :) Dzisiaj krótka recenzja błyszczyków marki Hean. Uwielbiam błyszczyki, nadają połysku i dodają dziewczęcego uroku, Obsesja Koloru mnie dopadła :D

Do testów dostałam dwa kolorki 41 - delicate mousse oraz 46 - fantasy rose:

 Na stronie Hean możemy przeczytać o produkcie: "Wyrafinowany kolor i sexy blask. Ekspresowy efekt 3D.

Trwały błyszczyk wygładza i nawilża usta oraz uwydatnia ich kształt i kontur. Formuła Long Wear.

Formuła wzbogacona o Kiosmetinę która:
- intensywnie nawilża i pielęgnuje usta,
- zwiększa objętość ust - widoczny efekt 3D
- wygładza i uelastycznia naskórek ust
- działa przeciwzmarszczkowo, zapobiega starzeniu się naskórka ust

Woski Carnauba, pszczeli i olejek makadamia - pielęgnują i chronią naskórek ust."


- Opakowanie 2/2 : buteleczka.o ładnym kształcie, bardzo podoba mi się to, że nic komplatnie się nie wylewa, a przy wyciąganiu gąbeczki, zostaje na niej nie abyt dużo produktu, możemy w ten sposób stopniować efekt, a opakowanie nie będzie ubabrane.

 - Konsystencja 2/2 : super, gęsty, nie spływa z ust, dobrze się nakłada i trzyma..

 - Jak działa? 1,5/2 : piękne kolorki. 41 - delikatny róż z maluteńkimi drobinka, 46 - mocniejszy róż z większymi drobinami. Mimo, że na początku do 46 nie byłam przekonana to teraz już jestem mu oddana :) Błyszczyki trzymają się przeciętnie - ok. 2 godzin. Nie wyszusza, jednak także jakoś nie pielęgnuje ust. Błyszczyk ma powiększyć usta, ale na szczęscie nie powoduje mrowienia, którego nie lubię

  - Zapach 1,5/2 : całkiem ładny, coś jakby ciasto, choć dla mnie jakby odrobinę chemiczny.

  - Cena 2/2 : 8,99 zł za 11 ml


PLUSY:
- nie wysusza
- tani
- ładne kolorki, półtransparentne z różnym efektem (większe i mniejsze drobinki)
- gęsty
- ładne opakwoanie
- produkt nie wylewa się, ani nie osadza się na "otworze"

MINUSY:
- nie zauważyłam aby pielęgnował usta
- zapach ładny, przypomina ciasto choć jest lekko chemiczny

------------------------------------------------------------------------------------------------
PRZYPOMINAM, ŻE DO JUTRA DO PÓŁNOCY TRWA ROZDANIE ----> http://yoanka-venus.blogspot.com/2011/07/moje-pierwsze-rozdanie.html

A TAKŻE MINI ROZDANIE, KTÓRE TRWA DO 2 WRZEŚNIA DO PÓŁNOCY ----> http://yoanka-venus.blogspot.com/2011/08/mini-rozdanie.html 

15 komentarzy:

  1. ja dla mnie trochę za bardzo błyszczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne delikatne kolory :D

    Pozdrawiam:*
    love-arts

    OdpowiedzUsuń
  3. patrząc na opakowania myślałam, że to tusze do rzęs;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już kilka recenzji i były dobre ;)

    Widzisz, po prostu masz super bloga, czytelników przybywa, dlatego nie odmawiają :)



    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. też je mam i również nie do końca pasuje mi ich zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne kolorki:)

    zapraszamy do nas:*

    OdpowiedzUsuń
  7. pieken kolorki, fajne opakowania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie też za dużo drobinek błyszczących

    OdpowiedzUsuń
  9. Za Twoimi recenzjami zamówiłam wczoraj całą pakę kosmetyków z HEAN, jestem ciekawa jaką jakość kosmetyków produkują, zwłaszcza, że dopiero teraz się o niej dowiedziałam, a istnieje już od 20 lat :)

    OdpowiedzUsuń