Venusjanki

środa, 10 sierpnia 2011

Recenzja - pomadka Golden Rose 98

Po raz drugi Was witam :)

Mam dla Was dzisiaj recenzję szmineczki z Golden Rose o jakże popularnym kolorze 98. Jest to nudziaczek i uważam, że jest piękny.



- Opakowanie 1/2 : nowo kupiona pomadka jest w kartoniku, co bardzo mi się spodobało. Samo opakowanie jest normalne, nic specjalnego, ponieważ jest to czarny plastik i tyle, na minus zasługuje także nakrętka, która nie jest na żaden zatrzask i mam wrażenie, że może się otworzyć w np. torebce.

- Konsystencja 2/2 : kremowa, łatwo się rozsmarowuje.

- Jak działa? 1,5/2 : pomadka nie wysusza, ale jak to nude podkreśla suche skórki, aby się ładnie pomalować niezbędne jest  lusterko i roztarcie palcem, ponieważ pigmentacja jest bardzo dobra.

- Zapach 2/2 : przyjemny.

-  Cena 2/2 : 8 zł to cena niezwykle niska jak za taki ładny kolorek i dobrą jakość.

W mojej ocenie pomadka zasłużyła na 8,5/10 punkta - za tak niską cenę warto wypróbować, są inne piękne kolorki i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie :)



PLUSY:
- cena!
- kartonik nadaje elegancji
- zapach
- nie wysusza
- kolorek piękny nude

MINUSY: 
- podkreśla suche skórki
- opakowanie zwykłe, nakrętka trzyma się dość słabo
- aby uzyskać ładny efekt trzeba pomóc sobie palcem

A wy macie lub miałyście pomadkę z Golden Rose? Jak się spisywała? :)

25 komentarzy:

  1. Kolor jest śliczny, sama nie miałam nigdy szminki tej firmy, za to chwalę sobie ich lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczny kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. moja mama jej używa i jest bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna :D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolor , niestety nie ma wgl produktów golden rose u mnie w mieście :|

    OdpowiedzUsuń
  6. wszędzie szukam dobrej szminki właśnie w takim kolorze! ;)

    dodaję do obserwowanych i zapraszam częściej :)
    http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam sporo o tej szmince i może kiedyś kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem, jak wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie pokazałaś jej na ustach :)

    Co do wysyłki z Coastal Scents, to robiłam zamówienie z koleżankami i nasze zakupy były o wartości ok. 100$ (z czego zapłaciłyśmy niecałe 80, bo był rabat 20% :D) i za wysyłkę zapłaciłyśmy ok 25$. Z tym, że miałyśmy rozmaite produkty, mnóstwo pędzli i pigmentów, a także kilka innych drobiazgów. Generalnie każda zmiana w koszyku powoduje zmianę kosztu wysyłki, więc ciężko to wyczuć, ale można na szczęście ten koszt na bieżąco sprawdzać i wprowadzać zmiany do zamówienia. Opisałam to pod koniec tego posta: http://wykluwarka.blogspot.com/2011/05/20-w-coastal-scents.html :) Wiem, że jak robiłam symulację zamówienia na same pigmenty to przesyłka była taniutka, jakieś 5$. Generalnie wydaje mi się, że się opłaca, a poza tym oni bardzo często robią takie obniżki na ileś procent (polecam zamówić newsletter) i wtedy zaoszczędzone pieniądze można odżałować na wysyłkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam swoja pomadke golden rose tez w kolorystyce nude...Fajna konsystencja ktora mi osobiscie pasuje ale owszem podkresla suche skorki co juz nei jest fajne.

    OdpowiedzUsuń
  11. A gdzie można dostać pomadki tej firmy? Bardzo ładny kolor! I cena też kusząca!

    Co do niesienia mi pomocy ;p ciężko byłoby mi tą pomoc nieść kiedy w niespełna 2 minuty od zamieszczenia komentarza "z prośbą o pomoc" własnie znalazłam to w jaki sposób wszystko zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor jest fajny:) Jednak jej minusy mnie odstraszyły!

    OdpowiedzUsuń
  13. dodaję do obserwowanych, więc będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie to różowy ;p Bardzo podobna do pomadki z Kobo którą posiadam w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. tej firmy jeszcze nie mialam :) kolorek super! mam podobny z Avonu

    OdpowiedzUsuń
  16. Boziu jak ja uwielbiam tę pomadkę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealny kolor :D
    Mimo wszystko będę wierna błyszczykom!


    Pozdrawiam:*
    love-arts

    OdpowiedzUsuń
  18. polecam ;PP
    hmm ta pomadka ma ładny kolorek ;PP

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny odcień:)

    OdpowiedzUsuń