Venusjanki

czwartek, 4 sierpnia 2011

Puder do kąpieli pomarańcza i czoko

Jako, że chciałam sobie dogodzić już dzisiaj, wybrałam do wspólnej kąpieli puder pomarańczowo-czekoladowy. Niestety, ale mam mieszane uczucia.



Za 2 złote dostajemy 75 g produktu co według mnie jest opłacalne. Jednak na minus idzie fakt, iż taka saszetka wystarcza jedynie na jedną kąpiel. Otwierają saszetkę ukazuje nam się puder, lekko wilgotny dzięki czemu się nie pyli. Jest w kolorze pomarańczowym i pachnie czekoladą (troszkę sztuczny zapach), który raczej niedługo się utrzymał. Barwi wodę na żółty kolor, piany nie tworzy prawie wcale. Sprawia, że woda staje się jakby śliska, ale niestety po wyjściu z kąpieli miałam bardzo suchą skórę... Sama nie wiem czy ryzykować z pozostałymi, czy użyć ich tylko do stóp...

Jednak użyłam mydełka - jest świetne, pachnie świeżo i ładnie się pieni :) Wiecie może czy te mydełka są w stałej ofercie i ile kosztują, czy może są tylko na czas obowiązywania gazetki?

21 komentarzy:

  1. kilka rzeczy na rozdanie

    a do siebie;
    chusteczki do higieny intymnej
    kremowy żel do stóp

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki Kochana za kilka słów na temat mydełka u mnie:) Nie kuś mnie, bo ja ostatnio latam co chwila do rossmana itp., a teraz jeszcze biedronka:D hehehe pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam bardzo suchą skórę :D więc chyba z tego nie skorzystam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten żel micelarny nie pachnie jakoś szczególnie, nie jest to zapach perfumowany czy chemiczny. Nie drażni w każdym bądź razie =]

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie się nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że jednak nie kupiłam:P
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooj, to chyba go jednak nie kupie, a planowalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kiedys kupiłam sobie takie kuleczki do kąpieli z natury. One pękały i robiły się takie oczka na wodzie jak w rosole :D podobno były nawilżające woda też robiła się śliska ale na ciele również to zostawało :D aaa zapach miały niesamowity :) nie wiem czy one jeszcze istnieją :) a co do tych kosmetyków z biedronki to większość z nich była przez jakiś okres czasu ja ostatnio szukałam tego żelu do twarzy i nie było :(
    Dziękuję bardzo za zdrówko mam zamiar wyzdrowieć i leciec do biedronki :D hehe pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mydełka widziałam od czasu 1 edycji gazetki, więc może weszły do stałej oferty. Mnie kusza, ale mam jeszcze 5 mydeł i muszę je wykorzystac ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba spróbuję mydełka, puder jednak sobie podaruję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go kupić, ale skoro wysusza...to nie ma większego sensu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja sobie kupiłam wersję z kwiatem wiśni i zieloną herbatą, zobaczę jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiałam się nad zakupem tych pudrów do kąpieli w biedronce, ale skoro mówisz, że wysuszają skórę to jednak zrezygnuję z zakupu. Dzięki za przydatną recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne , ciekawe czy u mnie w drogerii będzie takie coś .;))
    zapraszam na nową notkę .;))

    OdpowiedzUsuń
  15. nie kupię. szkoda skóry. Dzięki za tę recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja sobie kupiłam puder o zapachu kwiatów wiśni, jutro przetestuję. A sucha skóra to sprawka SLS, który jest w składzie tego pudru =]

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie cuduje z jakimiś pudrami, płatkami, mlekiem do kąpieli :D Kupuję zwykły żel pod prysznic i peeling, a po myciu balsam :D

    OdpowiedzUsuń