Venusjanki

wtorek, 16 sierpnia 2011

Quiz Cosmetics: lakier Safari nr 101 i 108

Witajcie Moje Kochane :)

Lakier niebieski zaczął już troszkę odpryskiwać, wystrzymał jakieś 3 dni.

Dzisiaj mam dla Was kilka informacji na temat kolejnych kolorków od firmy Quiz Cosmetics, dzisiaj na tapecie dwa kolory: 101 - piękna mięta oraz 108 - głęboka czerń.

Zacznę od mięty - kolorek jest piękny, takiej mięty właśnie szukałam już od dawna. Lakier jest mocno napigmentowany, jedna warstwa by wystarczyłą gdyby nie to, że malując zrobiło się kilka smóg dlatego nałożyłam jeszcze drugą warstwę. Szybko całkiem wyschnął i prezentuje się uroczo :)

Drugiego lakieru - czerni obawiałam się najbardziej. Nie używam czarnych lakierów, boje się, że całe skórki będę miała czarne i potem ciężko będzie domyć paznokcie - dlatego zdecydowałam się pomalować po jednym paznokciu na każdej dłoni na próbę. Muszę przyznać, że ten lakier jest mocno napigmentowany, jedna warstwa wystarczy jednak mam wrażenie, że może zostawić smugi. Bardzo ładnie dał się rozprowadzić i szybciutko wysechł. Mi kolorek podoba się bardzo, jednak raczej będę go używać jako akcent niż jako lakier na wszystkie paznokcie :)

Jak Wam się podobają ? Lakier o numerze 101, czyli ta piękna mięta jest do wygrania w organizowanym przeze mnie rozdaniu, na które serdecznie zapraszam :)

http://yoanka-venus.blogspot.com/2011/07/moje-pierwsze-rozdanie.html

21 komentarzy:

  1. dziiiiiękuuuje;) dobrze przygotuję się;) ale napisz eska, żebym była w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak :)
    Kiedyś jak wchodziły na allegro były strasznie drogie, bo po 10zł, więc postanowiłam z nudów spróbować coś z żyłką - znalazłam w internecie sposoby plecenia i tak jakoś wyszły zadowalająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny ten niebieski. kojarzy mi się ze smerfami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. na zdjęciu czarny wpada w granat?

    czy było tak źle? nie wiem, ale ja czułam się jak debil:D

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też tak 3 dni wytrzymue :D
    piękny ten kolor :D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebieski jest boski
    a akcent na małym palcu jesy genialny

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wygląda ten mały palec na czarno ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. to rzeczywiście mięta czy jednak niebieski? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie, czarny wygląda jak granat;) Mięta śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenie, fajnie wygląda czerń akurat tylko na tym paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten niebieski jest super:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio wszyscy mnie kuszą lakierami Safari :) ten błękitny jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zgadza się po czarnym lakierze zawsze trudno "domyć" paznokcie i skórki... ale mimo to czerń to najczęściej używany przeze mnie odcień lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. czyli nie skuszę sie na niego, bo mój czarny lakier 'zaczyna się ciągnąć' i bd musiała kupic nowy, ale ja chcę nasyconą czerń:D

    OdpowiedzUsuń