Venusjanki

piątek, 19 sierpnia 2011

Quiz Cosmetics: lakier Safari nr 22

Heloł Dziewczęta :)

Lakier miętowy i czarny wytrzymaly do dzisiaj i to całkiem dobrze, ponieważ jeszcze nie było żadnych odprysków, z pewnością jeszcze jutro efekt byłby całkiem ładny, ale jako, że jestem osobą, której szybko kolory na [aznokciach się nudzą, więc zmyłam i pomalowałam kolejnym lakierem od firmy Quiz Cosmetics w kolorze 22 - jest to fiolet wpadający w róż:

 Kolorek jest bardzo ciekawy, nie ma w nim żadnych drobinek ani nie jest perłowy, taki fiolecik z nutką różu. Ja jestem w szoku, ponieważ jest to kolejny lakier, którego wystarczy jedna warstwa aby pokryć płytkę i nie było prześwitów. Wyschnął bardzo szybko, ładnie się rozprowadził, zero problemów :D

Jak Wam się podoba?

15 komentarzy:

  1. świetny kolorek na lato! Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh so special :)
    Jeju, już widzę ten lakier na swoich stopach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jejku lakier z safari :) One są boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku, śliczną ma barwę! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny kolorek ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. :O kolor jest... przepiękny! tak wibrujący, jednocześnie pastelowy i papuzi. Będę się za nim rozglądać!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, genialny ten kolor..u mnie w drogeriach cięzko znallesc lakiery z safari a ja je tak bardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo, bardzo się podoba! Mocny kolor, ale jednak delikatny, lubię to! ;D

    Pozdrawiam, zapraszam ;-)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie krycie przy jednej warstwie? No kurcze, nie wierzę :D

    OdpowiedzUsuń