Venusjanki

sobota, 6 sierpnia 2011

Puder do kąpieli kwiat wiśni i zielona herbata

Dobry wieczór :) Należę do typu nocnych marków toteż pora na notkę, dzsiaij króciutko o drugim pudrze do kąpieli o zapachu kwiatu wiśni i zielonej herbaty (wybaczcie za zdjęcie ale nie zrobiłam nowego a już wyrzuciłam opakowanie):
Na pewno jest lepszy od pomarańczy i czekolady. Po pierwsze to wilgotny proszek, który ma ładny zapach, czuć jedynie zieloną herbatę, jednak i tak nie utzymuje się on za długo. Sprawia, że woda staje się lekko śliska, jednak o dziwo moja skóra nie była aż tak sucha po wyjściu z kąpieli, jak po pomarańczy i czekolady. Jeśli już macie ochotę na jakiś puder z tej serii to ten jak narazie wypada najlepiej :)

Dobranoc :)

21 komentarzy:

  1. już sobie wyobrażam ten piękny zapach;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo teraz o tych puderkach ;) a ja jak zwykle żadnego nie dostanę ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak woda może być śliska?

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam o jakimś i może się skuszę dla samej satysfakcji, że przetestowałam osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A no może :D po wsypaniu tego pudru jest bardzo mydlana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, bo właśnie ten kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach jest bardzo ciekawy :) a skoro po nim skóra nie jest sucha :D to na pewno skorzystam !

    Pozdrawiam :*

    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kupiłam pomarańczę i czekoladę, średni, ten muszę spróbować w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, tak, dokładnie o tą pomadkę mi chodziło ;-)

    Z tych pudrów kupiłam sobie 2 dni temu właśnie ten z kwiatem wiśni i zieloną herbatą ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. No i czemu ja nie mam wanny?! ;[

    Przyjemnych kąpieli życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Może skusze się bo ciekawie to wygląda ; ))





    zapraszam ; *

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda, że nie mam wanny, nawet bez proszku wzięłabym kąpiel:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmm;] super!:) Chyba też pokombinuje z tymi zapachami:P
    Pozdrawiam i zapraszam http://zakochanawsztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Te pudry też przyciągnęły moją uwagę, ale niestety nie posiadam wanny, więc o długiej kąpieli mogę tylko pomarzyć :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Co osoba to opinia, jak dla mnie to bubel =]

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie lubię tego typu rzeczy, ale też słyszałam, że właśnie ten zapach jest najlepszy :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie dodatki do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie eksperymenty do wanny ;) :D

    OdpowiedzUsuń