Venusjanki

czwartek, 25 sierpnia 2011

Recenzja: Biały Jeleń - żel do higieny intymnej z bławatkiem

Witajcie Kochane :) Obiad już zrobiony, więc mogę tu coś skrobnąć :> Czas na drugi produkt otrzymany od Pollena Ostrzeszów, mam tutaj na myśli żel do higieny intymnej z bławatkiem. Do testów otrzymałam 2 opakowania po 50 ml oraz 4 saszetki.



Klikając na to zdjęcie przejdziecie do strony z produktem
Wg producenta: "Kojący żel do higieny intymnej to specjalnie opracowana formuła z bławatkiem do codziennej higieny i pielęgnacji intymnych miejsc kobiety.

• posiada fizjologiczne pH,
• zawiera łagodne substancje myjące,
• wspomaga odbudowę naturalnej mikroflory.

 Ekstrakt z chabra bławatka i pantenol działają przeciwzapalnie oraz przeciwbakteryjnie. Alantoina doskonale koi i regeneruje uszkodzony naskórek. Kwas mlekowy przywraca fizjologiczne pH delikatnych miejsc intymnych. Systematyczne stosowanie żelu zapewnia uczucie świeżości i komfortu przez cały dzień." 


A teraz wg mnie:

- Opakowanie 2/2 : ponownie mini wersja ma bardzo fajne otwieranie na zasadzie "press" i nam się otwiera jest także przezroczyste, opakowanie pełnowymiarowe jest również przezroczyste, a do tego ma wygodną pompkę.


- Konsystencja 1,5/2 : jest gęstszy od szamponu, taka żelowa raczej konsystencja, bardzo wydajny.

- Jak działa? 2/2 : jest delikatny, nie podrażnia, odświeża oraz łagodzi podrażnienie. Nie mam generalnie żadnych zastrzeżeń do jego działania.

- Zapach 2/2 : niezwykle delikatny, przyjemny, w sumie ledwo wyczuwalny.

- Cena 2/2 : za poj. 500 ml zapłacimy ok. 5 zł, natomiast wesja mini kosztuje ok. 3 zł za 50 ml.

9,5/10 - żel nieźle się spisuje. Jest naprawdę godny polecenia, za śmieszną ceną dostejemy pół litra świetnego i wydajnego produktu.

PLUSY:
- taniutki
- opakowanie przezroczyste i z pompką
- wydajny
- delikatny zapach
- łagodzi
- odświeża

MINUSY:

- dostepność (nie we wszystkich sklepach go dorwiemy)
- w miarę gesty, wg mógłby być gęstszy - ale to już czepianie się :P

Chciałabym zorganizować mini rozdanie kiedy liczba obserwatorów przekroczy 200 :) Także szykujcie się :)

30 komentarzy:

  1. Bardzo lubię firmę Biały Jeleń.
    Mam szampon ,który otwiera się też na zasadzie press :D (ta zasada=>jest świetna )
    Ja stosuję żel do higieny intymniej firmy Ziaja.
    Faktycznie zgadzam się do dostępności ;D

    Pozdrawiam:*
    love-arts

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm faktycznie cena niezła, aż się nie opłaca kupować mini produktu =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej firmy używałam tylko szare mydło, ale poszukam tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm nie miałam jeszcze produktów tej firmy oprócz szarego mydła. Może wypróbuję... jak uda mi się znaleźć coś innego. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakos ta firma mi nie podeszła

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam Lactacyd Femina - lubie go bo jest delikatny, łagodzi i bardzo przyjemnie pachnie, ale nie wykluczone, że jak mi się skończy to kupie ten z białego jelenia biorąc pod uwage bardzo przyjazną cene ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze co mnie zaraziło w składzie to wszechobecny SLS i to już na drugim miejscu... :( myślałam, że w Białym Jeleniu się z nim chociaż nie spotkam a tu mały zawód. Bałabym się, że na dłuższą metę podrażni delikatne intymne okolice.

    Ja jestem ciekawa co Ty piszesz firmą, że przyjmują Cię z otwartymi ramionami :)



    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie :) Zastanawiam się nad kupnem produktów z serii biały jeleń, ale nie wiem, czy faktycznie są takie "eko". Nie znam się na rozszyfrowywaniu składu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. PS. w jaki sposób można nawiązać taką współpracę z markami? Podpowiedz mi proszę ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, ale czego mi gratulujesz? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie, to SLS nie kusi... Ale warto spróbować, ostatnio miałam żel z Biedronki i w ogóle nie byłam z niego zadowolona ...

    OdpowiedzUsuń
  12. no i właśnie używam jak mi gorąco :D a jak zużyję to wleję zwykłą wodę :D
    nawet mi się spodobało to psikanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. małe opakowanie fajne na wyjazdy

    OdpowiedzUsuń
  14. fajsuper recenzja moze czas się zaopatrzyć w taką wspaniałą rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie był przeciętny za słabo łagodził podrażnienia

    OdpowiedzUsuń
  16. a nie wiesz może, gdzie można go dostać? Pomijając internet :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super .
    nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo zachęcająca recenzja. Ja od jakiegoś czasu jestem oddana firmie Lactacyd,ale kto wie może następnym razem skusze się na ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie opisujesz produkty :) bedziemy tu zagladac :)

    chętnie dodamy do obserwowanych i zapraszamy do nas :)
    http://easystylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. nie wiedziałam, ze biały jeleń robi żele intymne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam go już i też uważam, że jest świetny!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna recenzja, wszyscy tak chwalą produkt Biały Jeleń, że chyba w końcu się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie używałam.. ;) ale ciekawe ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. SLS w skladzie - najwiekszy minus !

    OdpowiedzUsuń