Venusjanki

wtorek, 23 sierpnia 2011

HEAN - współpraca

Witajcie :) Dzisiaj znów piękna pogoda, a do dopiełnienia dobrego humoru przyczyniła się firma HEAN.


Otrzymałam dzisiaj przesyłkę do testów, na którą już tyle czekałam i nie mogłam się doczekać, ponieważ bardzo byłam ciekawa tych kosmetyków. Oto co dostałam:
W małym przybliżeniu:




Kolorki są przepiękne, przed chwilą pomalowałam już paznokcie jednym lakierem :D Spodziewajcie się recenzji w najbliższym czasie :)

Serdecznie dziękuję Pani Magdalenie i firmie Hean za umożliwienie testowania tych wspaniałych kosmetyków.


33 komentarze:

  1. super;) czekam na opinie;) śliczne lakiery;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie

    obserwuje i xzapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko wygląda rewelacyjnie :)


    Czekam na recezję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa tych błyszczyków

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekamy na recenzje ! :)
    Pozdrawiam:*
    love-arts

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka cudowna paczuszka! max! ;-) Gratulację;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałam dziś dokładnie taki sam zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy i zazdroszczę :)

    A co do siarkowej mocy - świetne skojarzenie :D ja jakoś na to nie wpadłam. Widziałam inne produkty z tej serii ale po przygodzie z tym kremem na pewno nie zdecyduję się na ich zakup :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Słoiczek jest fajny :)) ale powiem Ci, że średnio podoba mi się polityka tej firmy - co prawda kosmetyki są drogie, ale ja mam ocenić antycelulitowy peeling, kiedy użyję do 2-3 razy? (bo chyba na tyle starczy mi ta ilość)

    Dostajemy malutko kosmetyku a mamy wystawiać co jakiś czas informacje o promocjach - trochę to nie fair, moim zdaniem ;) (chyba że będziemy dostawać rzeczy do testów regularnie, a nie wiem jak to jest... a Ty wiesz?)

    OdpowiedzUsuń
  11. w takim razie, czekam na recenzję !:)

    zapraszam do obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja jestem ciekawa lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakiery mają zabójcze kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Doszla kurierem czy poczta?
    ja na poczatku sierpnia nawiazalam z nimi wspolprace, dostalam maila pozniej ze dopiero po 15stym beda wysylac i do tej pory cisza.. tez tak mialas?

    OdpowiedzUsuń
  15. Cienie wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję współpracy, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje! :)

    A ja nie przepadam za mgiełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolory cieni są przepiękne. Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję współpracy :) świetne kosmetyki, więc czekamy na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje współpracy i czekma na opinie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję podjęcia kolejnej współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. również gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. to życze owocnej współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję :)

    dziś 'przyszła' do mnie paczucha z identycznymi kosmetykami :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapowiada się ciekawie. Zazdroszczę Ci tylu wspaniałych współpracy, ja nawiązałam tylko z Synesis, ale na paczkę poczekam do lutego :(



    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne kolory lakierów :-)

    Dzięki za odwiedziny, pozdrawiam i zapraszam ponownie ;-)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja z tej firmy mam paletke cieni z której jestem zadowolona :) Zapraszam cię do mnie http://kajamakefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń