Venusjanki

czwartek, 4 sierpnia 2011

Biedronkowy haul

Witam :)

Zobaczyłam wczoraj u Barwy Wojenne biedronkowe pachniuchy i od razu poleciałam do sklepu. Nakupiłam tego mnóstwo :D Ale uważam, że biedronkowe kosmetyki są bardzo fajne i w dodatku tanie.

Kupiłam oczywiście peeling do ciała. Chciałam o zapachu mango, ale wąchając wcale mi to mango nie przypominało kupiłam borówkę. Ma piękny i słodziutki zapach. 7,99 zł za 200 ml :D


Coś do twarzy - micelarny żel do mycia i demakijażu. 4,99 za 150 ml:

Oczywiście nie mogło zabraknąć czegoś dla zmysłów - pudry do kąpieli, jedna saszetka jest na jedną kąpiel, koszt to 1,99:

Teraz pachniuchy, są to poduszeczki zapachowe. Pachną bardzo ładnie i intensywnie (niby ma to się utrzymać przez 60 dni). Wyciągamy taką poduszeczkę z folii i możemy położyć ją w szufladzie, szafie, można ją także powiesić przywiązując tasiemką. W opakowaniu są aż 3 za cenę 1,99 :D


I na koniec zostawiłam coś co mi się spodobało najbardziej - mydełka :) Nakupiłam ich aż 6 :P Jedno kosztuje 1,99, a cała ich wyjątkowość polega na tym, że mają w sobie dodatek naturalnego peelingu. Są dwa zapachy: algi morskie oraz kokos i ananas - oba przepięknie pachną :) Bardzo ładnie także wyglądają:


Macie już coś z tych kosmetyków? Jak się sprawdza? :)

28 komentarzy:

  1. na taki puder to się może skuszę
    u mnie nowa notka : )

    OdpowiedzUsuń
  2. E tam, wiek nie ma znaczenia. Moja mam ma 44 i też używa

    ja też dzisiaj byłam w Biedronce

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaszalałaś :D
    Biedronkowe zakupy dopiero przede mną, może dziś się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. będę musiała w koncu wybrac się do biedronki i możę kupię mydełko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten zel jest świetny :):**
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wyzdrowieję, to lecę do Biedronki :D.
    Super rzeczy kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A świetny ten kot po lewej stronie :D

    Kask kupiony ^^ w sklepie jeździeckim :D ,ale chwilowo nie jeżdżę konno i ma wakacje :D

    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, gdzie się nie obejrzę to kosmetyki z Biedronki :D Szkoda, że mango nie pachnie mango (haha, jak to brzmi :D). Już miałam nadzieję, że zagości on u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam żel micelarny moje KWC =]

    OdpowiedzUsuń
  10. żel jest super, mydełka też:)
    co do pudrów - porażka - pisałam juz o dwóch:(
    peelingu borówkowego (jeszcze) nie mam, ale mango mi sie spodobało bardzo, a winogrono mniej:) więc pewnei i on u mnei wygląduje;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja muszę się wybrać po peelingi :) mydełka są super, ale ja mam uczulenie i nie wiem, czy by mi się przydały :P

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny ten puder do kąpieli
    pozdrawiam i obserwuję ;'d

    OdpowiedzUsuń
  13. hej!
    Ale Ci pozazdrościłam:) fantastyczne zakupy, na te mydełka się też czaję:D wyglądają bosko. Bardzo fajny i ciekawy wątek, więcej takich ;D pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  14. musze leciec do biedronki :D
    ja miałam podobny płyn do mycia twarzy miał ładny zapach :))a masło do ciała z tej serii co twój peeling podobno jest nieciekawe ;D
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wygląda ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie ciekawi ten miceralny zel :) A do biedronki i tak pojde po cos z Bebeuty :) tylko czekam na glupia wyplate :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oo, nie zauważyłam tych mydełek jak dzisiaj byłam :( Chyba się za bardzo skupiłam na lakierach ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie wróciłam z biedronki :D I stwierdzam, że muszę tam wrócić, bo tych mydełek nie widziałam! :) Buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. super zakuypy , jestem zainteresowana tym peelingiem:) :P

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja zostałam odciągnięta od tych skarbów, ale jutro wybiorę się sama z portfelem ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. byłam dziś w Biedronce i wielu produktów, które pokazujesz w niej nie było, ale dla mnie to dobrze, bo znów bym nakupowała na zapas, a miałam tego nie robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. wieki temu byłam w Biedronce, ale "za moich czasów" nie było takich cudów ;) przy następnej wizycie w PL muszę koniecznie się w nie zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurczę w życiu nie zwracałam uwai na biedronkowe kosmetyki a tu takie perełki ;) No trzeba będzie zajrzeć ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam te wkłady do szafy/szuflady pachną ślicznie i za każdym razem jak otwieram szafę czuje ten miły zapach.

    OdpowiedzUsuń
  25. To poszalałaś :D również lubię biedronkowe kosmetyki, ale dziś się ograniczyłam do pudru do kąpieli oraz masła do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. aaa, świetne! kuszą strasznie biedronkowe produkty. nie wiem który peeling teraz wybrać:( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń