Venusjanki

poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Recenzja: Hean - lakier Colour Obsession limonkowo-malinowy sorbet

Heloł :) Przyszła pora na kilka słów na temat lakierów Hean. Kolorki które dostałam do testów są śliczne. Ale pok kolei :)

Pierwszy, który od razu wpadł mi w oko i jeszcze tego samego dnia pomalowałam sobie nim pazurki. Jest to kolorek o numerze 495 - soczysta limonka fluo.



Lakier ten ma piękny kolorek, jest to limonka, w której można dostrzeć delikatny "shimmer". Potrzebne były dwie warstwy aby osiągnąć zadowalający efekt. 

Drugi lakier to przepiękna malinowa czerwień, kolorek o numerze 453:



 Tak jak jego poprzednik potrzebował dwie warstwy, jednak co odróżnia ten kolorek - kremowe wykończenie.

  Buteleczki są bardzo ładne, dobrze się trzymają podczas malowania. Lakier nie jest ani za rzadki ani za gęsty, jednak jedyne co nie do końca jest na plus to pędzelek, który w moim odczuciu jest troszkę za mały. Ogromną zaletą jest brak szkodliwych substacji toluenu oraz formaldehydu. Trwałość średnia - oba wytrzymały ok. 3 dni.

A teraz najlepsze :) Zawartość 7 ml kosztuje 4,99 zł, do końca sierpnia jest promocja i koszt lakieru to 3,99 zł! Jeśli jesteście zainteresowane to zapraszam na stronę produktu TUTAJ :)

20 komentarzy:

  1. Widziałam już te lakiery , mój ulubiony limonka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czerwony matowy ;> ? a nie czasem kremowy ? ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się malinka :)

    Co do mgiełki arbuzowej - też uwielbiam ten zapach, świeży i mocno arbuzowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielony jest świetny, piękna ta limonka- widzę ją już czwarty raz i czwarty raz chciałabym ją mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. drugi kolor widzę na moich paznokietkach ;d
    ale zieleń mnie tak zaintrygował, że musiałam do Ciebie wejść :) Masz ładny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tylko to jest spora różnica ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. to jest kremowe wykonczenie,
    zielony ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolorki. Możesz mi powiedzieć czym robisz zdjęcia? Twoje mają świetną jakosc w porównaniu z moimi

    OdpowiedzUsuń
  9. ten limonkowy jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten zielony skradł mi serce ! Lece kupić !

    Pozdrawiam:*
    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń