Venusjanki

piątek, 19 sierpnia 2011

EkoMaluch - współpraca

Wyszłam z godzinkę temu z pieskiem i przy okazji sprawdziłam skrzynkę, patrzę, a tam awizo :D Poleciałam szybciutko na pocztę i jak zobaczyłam co przyszło ucieszyłam się.

Zacznę może od tego iż nawiązałam współpracę z sklepem internetowym EkoMaluch.
Maluch, a ja przecież nie mam dziecka... To nic, ponieważ znajdziemy w tym sklepie, oprócz produktów dla maluszków oraz mam, kosmetyki naturalne dla każdej z nas :)


Oto co możemy przeczytać na stronie: "ekoMaluch to nie tylko sklep internetowy oraz hurtownia. ekoMaluch to przede wszystkim przekonanie o słuszności podarowania naszym dzieciom naturalnych warunków do rozwoju, które zapewniają produkty przyjazne naturze. Osobiste doświadczenie Twórców sklepu w zakresie naturalnej pielęgnacji i rozwoju dziecka, pozwoliło wyjść z ofertą wyselekcjonowanych produktów naturalnych, o które trudno w tradycyjnych, polskich sklepach.

Nie zapominamy również o mamie i jej zabawie z dzieckiem. Mamy w ofercie chusty, organiczne kocyki oraz zabawki drewniane.
Dbamy również o to, aby nasze produkty były przyjazne dla środowiska i wspomagały zasady fair trade, które zapewniają godziwe wynagrodzenie pracownikom wykonującym produkty, które znajdziesz w naszej ofercie.

Mamy nadzieję, że docenisz nasze wysiłki, których priorytetem jest szczęście Twojego dziecka oraz dbałość o środowisko naturalne.

Zapraszamy na zakupy wysokiej jakości i przede wszystkim bezpiecznych produktów dla wszystkich członków Twojej rodziny. W ofercie znajdziesz ubranka z bawełny organicznej oraz delikatne, skórzane buciki. Bezpieczną pielęgnację skóry dziecka zapewnią kosmetyki ekologiczne, które nie zawierają konserwantów, ani sztucznych barwników, a o spokojny sen zadbają akcesoria, dzięki którym dziecko poczuje się jak w łonie matki.

ekoMaluch jest również wyłącznym dystrybutorem na Polskę wyjątkowej jakości produktów firm Bentley Organic, AraVore Babies, Kite Kids, Close Parent, AppleCheeks i Inch Blue. Zapraszamy do współpracy sklepy zainteresowane naszą ofertą. "

 

W tym miejscu chciałabym pokazać co dostałam do testowania:


Jest to szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się z olejkiem herbacianym, cytryną i miętą z firmy Bentley Organic, był ozdobiony kokardeczką z sianka (w sumie nadal jest, ponieważ wygląda bardzo słodko) :> EkoMaluch jest wyłacznym dystybutorem produktów firmy Bentley Organic.




Dostałam także ulotkę na temat produktów Bentley Organic. Mam ochotę na wszystkie :D



Pragnę serdecznie podziękować Pani Kamili za danie mi szansy i możliwość testowania tego naturalnego cudeńka :) 

19 komentarzy:

  1. gratuluję podjęcia kolejnej współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten szampon i mam po nim włosy tłuste zaraz po umyciu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo gratuluję podjęcia współpracy:) Oby produkty okazały się świetnymi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie próbowałam niczego z tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i zazdroszczę takiej współpracy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. również gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję :-)
    również ostatnio podjęłam z nimi współpracę, tylko wybrałam do testowania antybakteryjną piankę do rąk :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo często korzystam z kosmetyków dla dzieci lub dla przyszłych matek, chociaż w najbliższym czasie dziecka nie planuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa współpraca, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję współpracy! pierwszy raz słyszę o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Do mnie też już dotarł szamponik, ja wybrałam do włosów suchych i zniszczonych;-) Po pierwszym użyciu jestem na pozytywnie nastawiona na dalsze testowanie!

    OdpowiedzUsuń