Venusjanki

sobota, 27 sierpnia 2011

Quiz Cosmetics - lakier Safari 104 + 08

Witajcie Kochane Dziewczęta :) Dzisiaj przedstawię Wam ostatnie dwa lakiery, któe dostałam do testów od firmy Quiz Cosmetics. Po kolei może, na pierwszy ogień kolorek 104:

Lakier 104 to piękny, cukierkowy róż. Nakłada się bardzo dobrze, jednak potrzebne są dwie warstwy aby uzyskać ładny efekt. Schnie dość szybko, co do trwałości to utrzymał się 3 dni - także raczej przeciętnie. Buteleczka kiedy do mnie przyszła niestety troszkę się obtłukła - przypuszczam, że w transporcie się to stało. Na szczęście w niczym to nie przeszkadza choć na początku miałam wrażenie, że zaraz wycieknie :P

Drugi kolorek to 08 - krwista czerwień. Jeszcze takiej u siebie nie miałam - na halloween i walentynki będzie ekstra :D Potrzebne były również dwie warstwy aby uzyskać intensywny efekt. Przepraszam, za te zdjęcia, bo jak malowałam tym lakierem to strasznie mi się ręce trzęsły i dość mocno powyjeżdzałam :P Mi to nie przeszkadza, dlatego zostawiłam tak jak jest. Wysycha dość szybko, utrzymał się dwa dni :)


Chciałabym podsumować wszystkie lakiery Safari:

Uważam, że lakiery są świetne. Szybko schną i dobrze się nakładają. W zależności od koloru czasem wystarczy jedna warstwa, czasem potrzebne są dwie. Trwałość jest średnia - bez utwardzacza jest to zazwyczaj dwa dni, z top coat'em 3 lub 4. Lakiery mają piękne, różnorodne kolorki, każdy znajdzie coś dla siebie a przy okazji są niezwykle tanie :) Niestety są średnio dostępne - możecie je dostać na stronie producenta Quiz Cosmetics lub w jakichś małych sklepikach, czy też sklepach po X zł. Ze swej strony serdecznie polecam!

Dziękuję serdecznie Pani Annie za możliwość testowania kosmetyków firmy Quiz Cosmetics. Fakt, iż otrzymałam ten kosmetyk za darmo nie ma wpływu na moją opinię.

Przypominam o rozdaniu, w którym są do wygrania lakiery Safari oraz wiele innych :) 


21 komentarzy:

  1. Lubię czerwone lakiery. ;-)


    http://my-love-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie maluję paznokci, bo szybko to schodzi. Wolę żelki.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ jesteś w moim blogrollu ;) u mnie wyświetla się tylko 25 blogów z najnowszymi postami, ale na końcu można kliknąć "pokaż wszystkie" i tam twój jest. tylko blogspot coś świruje i jeszcze nie pokazuje twojego najnowszego postu tylko poprzedni, dlatego nie załapałaś się do pierwszych 25 wyświetlanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 08 'krwista czerwień' w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super kolory ; d
    pozdrawiam zapraszam do mnie ; **

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się ten cukierkowy-idealny na wakacje:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy teraz mają Safari aja nie mam centrum chińskiego u mnie :/ :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny ten pierwszy :D a ósemeczkę dałam do mojego rozdania :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te lakiery Safari! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje za znalezienie czasu by wpaść do mnie ;) Dodaje również do obserwowanych osób. buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorek bardzo fajny :) Mam parę lakierów właśnie z tej serii i u uważam, że są fajne, łatwo się maluje, kolor jest fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sprawa te lakiery, mają ładne kolorki, takie wyraziste!

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam lakiery SAFARI :) mam ich chyba z 30 :P

    OdpowiedzUsuń
  14. lakiery z Safari sa bardzo fajne,mozna znalezc wiele ciekawych odcieni :) osobiscie nie przepadam za rozowymi paznokciami,ale ten czerwony-obłędny! :)

    OdpowiedzUsuń