Venusjanki

wtorek, 9 sierpnia 2011

Quiz Cosmetics: lakier Safari nr 157

Witajcie ponownie :) Wyciągnęłam dzisiaj na chybił trafił lakier, który dostałam od firmy Quiz Cosmetics i oto utrafiłam na kolorek o numerku 157. Prezentuje się on tak:



Kolorek opisałabym jako taki jaśniejszy buraczek :D Całkiem ładnie się prezentuje, wystarczyłą jedna warstwa i kolorek prezentuje się świetnie! Bardzo fajnie się rozprowadził i szybciutko wysechł. Pędzel nie jest ani za chudy ani za masywny, mi się nim maluje bardzo dobrze. O trwałości napiszę w kolejnej recenzji na temat lakierów Quiz Cosmetics :)

33 komentarze:

  1. Jaki cudowny kolor! Poluję na taki od jakiegoś czasu :D

    Hm, szczerze mówiąc to jest taki budyniowy, tyle że ma bardziej gładką, kremową konsystencję. Nic więcej tylko brać łyżeczkę i wcinać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię lakiery safari :) a ten kolor fajny na lato:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolor, Safari staje się coraz bardziej popularne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny taki głęboki kolor :) @

    A Ziaja świetnie :D mam wiele ich produktów i jestem bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor :D bardzo podobny do Wibo różanego nr 7 - właśnie go mam na pazurach i jestem zakochaaana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aj, ja też płakałam, w ogóle łatwo się wzruszam;-)

    Uwielbiam lakiery z Safari, są bardzo trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz dlugie paznokcie! :> Zazdroszcze. Mnie dlugie paznokcie strasznie denerwuja i nie moge sie przyzwyczaic :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja poluję na te lakiery, ale nigdzie ich dostać nie mogę ;/
    Kochana powiedz mi, w jaki sposób dodać kolejną stronę do tego paska co masz "strona głowna, wspolpraca itd" ? Bo siedzę nad tym już 2h i nie mogę do tego dojść (w sensie jak dodać to wiem ale skąd te strony wziąć, gdzie je stworzyć) Pewnie rozwiązanie jest banalne a ja siedzę i myślę :(

    OdpowiedzUsuń
  9. już nieaktualne, wiedziałam, że jak napiszę do kogoś w tej sprawie, to od razu znajdę =.=

    OdpowiedzUsuń
  10. jedna warstwa i szybkie schnięcie? lubię to :D

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor jest cudny :)
    muszę go koniecznie znaleźć gdzieś u siebie w mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, genilany kolor, juz od dawna na taki poluję ;)
    zapraszam do mnie mnie będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny kolor, taki żywy i barwny :D Miałam kiedyś lakiery z Safari i uważam, że są całkiem fajne.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie mój kolor;)

    mydełek nie uzywałam, czekają w kolejce do zuzycia;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie dziękuję ;)
    kolorek ładny i ciekawa buteleczka a dokładniej ta zakrętka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się:)
    Chociaż lakiery z wibo nie wytrzymują u mnie nawet jednego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepraszam za mój poprzedni komentarz, odświeżyłam nie tę stronę co trzeba:)
    Ten lakier ma bardzo ciekawy kolorek:)
    Idealny na ciepłe dni, których niestety nie ma za wiele:P

    OdpowiedzUsuń
  18. super! nie cierpie lakierow ktorymi trzeba malowac i malowac i malowac zeby wreszcie ladnie sie prezentowaly :) a skoro tu wystarcza 1 warstwa to super :) kolorek tez fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię lakiery z tej firmy! ;)

    http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo wygląda bardzo fajnie ;p może wypróbuję ;p
    na prawde świetny hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobny lakier do wygrania w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń