Venusjanki

wtorek, 30 sierpnia 2011

Crafterie - współpraca

Kochane moje :) Nawiązałam współpracę z firmą Crafterie


"Wszystkie kosmetyki naturalne Crafterie wykonywane są w manufakturze. Naturalne Mydła Shea zawierają naturalne oleje roślinne i eteryczne, przeznaczone są dla każdego rodzaju skóry. Doskonale oczyszczają, zalecane również do mycia twarzy, dla kobiet i mężczyzn, dają przyjemne uczucie świeżości i aksamitnej gładkości. Wrażliwa skóra twarzy po umyciu mydłem jest nawilżona, delikatnie natłuszczona, nie przypomina natychmiast o konieczności użycia kremu. Nie zawierają konserwantów, chemicznych dodatków, środków pianotwórczych, stabilizatorów i ostrych detergentów.
Recepturę mydeł oparliśmy na Maśle Shea (Karite) i jego niezaprzeczalnych właściwościach natłuszczających, ochronnych i ujędrniających. Olejki eteryczne i zapachowe działają aromaterapeutycznie, między innymi łagodząc napięcia, zmiany nastroju oraz zmęczenie."


Dzięki uprzejmości Pani Ireny mam okazję przetestować dwa kosmetyki:


A tymczasem już jutro zapraszam Was do udziału w konkursie, w którym będzie można wygrać kosmetyki Crafterie !!!!


20 komentarzy:

  1. wow! dużo ostatnio się u Ciebie dzieje:) zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje;)
    Ja właśnie czekam na przesyłkę od nich;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ! :D
    Bardzo ładne opakowania :D
    Czekam na recenzje :*

    Pozdrawiam:*
    love-arts

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę współpracy :-)
    ciekawi mnie mus do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  5. grapefruit i pomarańcza ... mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szaleństwo, kolejna współpraca, gratuluję :)!

    Otagowałam Cię, więc jeśli chcesz to zapraszam!

    http://moje-kosmetyki-byn.blogspot.com/2011/08/wykoncz-makijaz-elf-complexion.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje, same cudowności się zapowiadają, drzewo herbaciane- myślę, że by mi się spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  8. oo kolejna współpraca:)

    ja masełek jeszcze nie otwierałam, bo kupiłam je na zapas

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję tylu współprac! ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś oTAGowana;) jeśli masz ochotę to zapraszam:

    http://malinka2709.blogspot.com/2011/08/awards.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje!
    Ach zazdroszczę Ci :) Też bym chciała kiedyś nawiązać współpracę z jakąś firmą kosmetyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Puszysty mus do ciała baaardzo mnie interesuje ;>
    Sporo produktów do testowania masz, co chwilę jakaś współpraca :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, produkty na zdjęciu wyglądają bardzo elegancko i ciekawie =]

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem bardzo ciekawa tego musu do ciała. :)

    OdpowiedzUsuń