Venusjanki

środa, 3 sierpnia 2011

Recenzja: Manhattan - Water Flash Lipgloss

Hej :)

W tagu z pytaniami na to dotyczące błyszczyka wpisałam Manhattan, Water Flash Lipgloss i chciałabym Wam go przybliżyć, ponieważ uważam, że błyszczyk jest wart zainteresowania choć ma kilka minusów. Posiadam dwa kolory, które prezentują się tak:


- Opakowanie 2/2 : wygłąda jak taki przyrząd chemiczny, probówka, wg mnie ładne, estetyczne, klasyczny aplikator w postaci gąbeczki.

 - Konsystencja 2/2 : dość gęsta, przyjemna w aplikacji.

 - Jak działa? 1,5/2 : zacznę od tego, że błyszczyki mają półtransparente kolory, jednak njabrdziej zadziwiający jest efekt na ustach po ich nałożeniu - błyszczyk daje uczucie wody na ustach. Uwielbiam ten efekt! Jednak niestety błyszczyk nie utrzymuje się długo oraz wydaje mi się, że wysusza lekko usta.

  - Zapach/Smak 1/2 : zapach bardzo ładny, smak niestety nieprzyjemny, chemiczny.

  - Cena 1,5/2 : w promocji kosztował ok. 11 zł, bez kosztuje ok. 15 zł.

Podsumowując - 8/10 - warto go kupić, efekt który daje na ustach jest naprawdę warty przynajmniej wypróbowania :)



PLUSY:
- ładny zapach
- ciekawe opakowanie
- dostępność
- świetny efekt
- ładne kolory, które nadają naturalny efekt na ustach

MINUSY:
- wysusza, a jeżeli nie wysusza to na pewno nie nawilża
- chemiczny smak
- przy zamykaniu troszkę się wylewa
- nietrwały

18 komentarzy:

  1. No to nie kupię tego kremu pod oczy :D
    Fajne błyszczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że popierasz - bałam się, że mogę swoim wpisem zrobić przykrość tagującym mnie osobom.
    Fajne błyszczyki, ale ja wolę jakieś wyciskane bezpośrednio na usta, bo jakoś wygodniej mi się ich używa "w biegu" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak wysusza to nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. ojj to źle że wysuasza :D ja mam tusz do rzez z manhattana :D
    Zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają takie buteleczki błyszczyków, chociaż jeszcze takiego nie posiadam :)
    Szkoda, że wysusza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne opakowanie, faktycznie wygląda jak probówka ;D tylko na moich ustach wszystkie błyszczyki i szminki wyglądają źle :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie bardzo fajne. Lubię takie delikatne kolory błyszczyków :)

    Pozdrawiam :*

    Dziękuję za komentarz na blogu.

    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Faajny

    zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie ja nie wiem, jak to jest z tymi blyszczykami, że niektóre się wylewają przy zamknięciu :P Miałam to samo z Bourjois oraz z NYX.
    A w opakowaniu tego błyszczyka jestem po prostu zakochana :)) Bardzo fajny pomysł mieli. Przypadkiem Inglot nie ma też podobnych błyszczyków?

    OdpowiedzUsuń
  10. 53C jest bardzo ładny:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysł na opakowanie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. super ma wygląd :D ale kupiłabym go wyłącznie w promocji :) szkoda, że nietrwały..

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię tą firmę... miałam z niej kiedyś tusz do rzęs... sprawdził się bardzo dobrze

    OdpowiedzUsuń
  14. Taak, sierpień zapowiada się pracowicie, jakoś muszę to przeżyć xd

    OdpowiedzUsuń
  15. An impressive share! I've just forwarded this onto a colleague who had been doing a little homework on this. And he in fact bought me dinner because I found it for him... lol. So allow me to reword this.... Thanks for the meal!! But yeah, thanx for spending some time to talk about this matter here on your site.

    my page: 24option

    OdpowiedzUsuń