Venusjanki

niedziela, 7 sierpnia 2011

Recenzja: Ziaja - kokosowy krem do rąk

Witajcie :)

Oto przedstawiam Wam mój ukochany krem do rąk z Ziaji. Szczerze mówiąc wcześniej miałam kozie mleko i bardziej go lubiłam jednak jeśli ktoś lubi kokos to polubi ten krem i to bardzo. Oby dwa zapachy są całkiem ładne, jednak ja je uwielbiam za działanie.

- Opakowanie 2/2 : nic specjalnego, taka o sobie tubka, nic na szczęście się z niej nie wylewa. Niewielkie gabaryty wpasuja się świetnie do torebki.

  - Konsystencja 2/2 : uważam, że jest idealna, krem nie jest za rzadki i nie ścieka z rąk, nie jest też za gęsty i łatwo się rozsmarowuje, bardzo wydajny.

  - Jak działa? 2/2 : działa! Po pierwsze zmiękcza skórę i ją nawilża. Dobrze się rozsmarowuje, szybko sie wchłania i dzięki temu na pozostawia tłustego filmu na skórze.

  - Zapach 2/2 : przyjemny.

  - Cena 2/2 : 4-5 zł za 80 ml - wystarczy na kilka miesięcy.

Mój KWC jeśli chodzi o kremy do rąk :)


PLUSY:
- ładny zapach
- nawilżenie i wygładzenie
- wydajny
- szybko się wchłania i nie pozostawia filmu
- dobra konsystencja
-  taniutki

MINUSY:
- BRAK :D

27 komentarzy:

  1. korzystałam z koziego mleka i bardzo sobie chwalę :) kokosowego jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam masła kakaowego,koziego mleka z tej firmy i uważam że są jak najbardziej godne uwagi i polecenia ;) i krem do rąk na pewno również nie zawiedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I pomyśleć, że nigdy go nie używałam... Trzeba to nadrobić! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam go! Również nie widzę w nim minusów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a dziękuję bardzo, miałam ten krem do rąk - śliczny zapach :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysusza mnie Ziaja :<

    Hm.. W sumie to mogę napisać coś o tym masełku.
    Postaram się jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ;) Z Ziajki nie używałam nigdy kremu do rąk, przejechałam się na zbyt wielu kosmetykach tej firmy ... Ale skoro tak polecasz ^^ Może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam jej od nawet nie pamiętam kiedy, zawsze byłam zadowolona, a od 2ch dni krem zaczął mnie wysuszać. Nie wiem, czy przez to, że jestem teraz w innym kaju, czy po prostu moja skóra przestała go akceptować :( Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się, uwielbiam ten krem, jest cudowny! Ostatnio zużyłam jeden i od razu poleciałam po kolejny :)
    Mam do tego mleczko czy jak to się tam zwie do kąpania też kokosowe. jest MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo widzę, że mój ukochany krem:D zgadza się jest bardzo dobry jego mega plusem jest to, że szybciutko się wchłania:D kocham ten zapach:D pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. mój ulubiony krem do rąk. jak dla mnie zapach uzależnia :)
    p.s. bardzo fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba kremy faktycznie rewelacyjnie nawilżają ale ja wolę kozie mleko. Po pierwszych kilku użyciach kokosowy ślicznie pachniał, ale niestety po tych kilku użyciach zaczęło mnie już od niego mdlic, dodatkowo zapach utrzymuje się dośc długo, dla niektórych to pewnie plus ale mnie zapachem skutecznie do siebie zniechęcił :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię kozie mleko z tej serii, chociaż zapachowo wolę kokosa ;) uważam te tubki za świetne rozwiązanie, są takie fajne nietypowe i poręczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a u mnie wszystko ładnie pięknie tylko , że żadne kremy z ziaji mnie nie nawilżają :( Już próbowałam i tego kremu podziałał jakieś dwa pierwsze użycia.. tak samo z kremami np z kremem tłustym ziaji no nic ... smarowałam wklepywałam a skóra sucha i schodziła :(
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się mój kończy i myślałam nad tym. Może kupię, ale na zimę muszę mieć mega nawilżający, bo inaczej wstyd mi będzie dłoń podać (bo będzie popękana i sucha)

    OdpowiedzUsuń
  16. uzywałam go kiedyś, ogólnie lubię kokosowe zapachy w kosmetykach...ale ten mnie jakoś męczył..

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś był w mojej kosmetyczce i całkiem dobrze się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Ziaje kokosową ! Mam z tej serii żel do mycia ciała :)

    Kocham kosmetyki tej firmy :)

    Pozdrawiam :*

    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę koniecznie wypróbować;] Uwielbiam kokosowe zapachy;]
    Dziękuje za komentarz na moim blogu;] zapraszam ponownie: http://zakochanawsztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam kiedys ten krem albo kozie mleko, nie pamiętam który ale jakos nie byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  21. o to musze spróbować nie miałam go ani razu

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten kremik w wersji kozie mleko, ale następnym na pewno będzie kokos, bo kocham takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam ten krem i po prostu bajecznie pachniał, dla samego zapachu cały czas kremowałam ręce, które na tym skorzystały i były gładziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. używam go na zmianę z kozim mlekiem :)

    pozdr. AL
    alice-wake-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię go właśnie głównie ze względu na zapach:D

    OdpowiedzUsuń