Venusjanki

sobota, 27 sierpnia 2011

Zakupki

Na dobranoc, pokaże Wam małe zakupy, które niedawno poczyniłam.


Tangle Teezer - zakup allegrowy, przesyłka doszła w dwa dni bez żadnych problemów. Ze szczotki narazie jestem bardzo zadowolona. Ok. 50 zł z przesyłką.

  
 Essence - cień w kremie z limitowanki Ballerina w kolorze 01 dance the swan lake. Super, może służyć jako baz pod cienie. Cena coś ok. 10 zł.

 Golden Rose - lakier w kolorze 112, miałam ogromną ochotę na lakier w kolorze kawy z mlekiem i znalazłam, idealny na jesień. Cena 5,50 zł.

 Basic - lakier w kolorze 01 desierto seco, piękny kolorek mieniący się od żlota do brązu. Cena 5,99 zł.

 Basic - matowy top coat, bardzo chciałam wypróbować top coat nadający efekt matu, ciekawe jak się sprawdzi :) Cena 5,99 zł.

 Ziaja - maseczka kojąca, nigdy nie widzialałam ich w Rossmannie, więc jak zobaczyłam w Schleckerze to wzięłam :) Koszt 1,59 zł.

 I to koniec :> Niewiele tego prawda ?:)

  

31 komentarzy:

  1. ciekawi mnie ten cień w kemie z Essence - daj znać o nim jak protestujesz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja cos czuje, ze ta szczota nie sprawdzilaby sie przy mojej szopie..

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja niestety weszłam do Natury i mogłam pocałować półkę gdzie stała seria ballerina ;/ i jak się spisuje ten cień ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Matt mnie ciekawi - czy będzie zostawiał na pazurkach białe kropki tak jak matt essence.
    I ta szczotka. Mojej siostrze strasznie plączą się włosy. Koniecznie napisz czy warto inwestować

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier ma świetny kolorek, taki jesienny brązik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa tego matu z Basic'a :>

    OdpowiedzUsuń
  7. widze że kolorki już jesienne kupujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zakupy; też bym chciała mieć taką szczotkę; cień z serii ballerina mam i jestem bardzo zadowolona z zakupu; czekam na recenzję lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna ta kawa z mlekiem:) szkoda, że u mnie te lakiery są po 10 zł :/

    OdpowiedzUsuń
  10. z szczotki będziesz bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. co jakiś czas widzę te szczotki do włosów na blogach i zastanawiam się nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wkońcu nauczyć się oszczędzać na tą szczotkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Czaję się na tą szczotkę do włosów jednak cały czas mam obawy czy warto wydać na nią tyle pieniędzy

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawie tutaj, dużo rzeczy można sie dowiedzieć! :)zapraszam do mnie, nowe zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  15. super zakupy, ja należę do fanek TT:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe zakupy =] Opowiedz więcej o szczotce =]

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na jakieś słowko o maseczce, też jej nigdy nie widziałam ani w Rossmannie, ani w mojej osiedlowej drogerii.. a ciekawam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. podobają mi się kolory lakierów :))
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam dziś wieczorem na konkurs :))

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe ;p troszke się tego nazbierało ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłaś same hity :)! Z wszystkiego będziesz zadowolona!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę poszukać maseczki ; )
    Mało ? haha

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie lakierów nigdy za wiele ;) dzieki ;*

    co jest takiego w tej szczotce, ze wszyscy ja tak chwala?

    OdpowiedzUsuń
  24. ja dziś swoją ballerine dzis w koncu zakupilam tylko w kolorze 02 i jestem pełna ekscytacji i nadziei ze bedzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zazdroszcze Tangle Teeze i zazdroszcze, że przesyłka przyszła Ci w 2 dni :) ja czekam już tydzień.. -.-

    OdpowiedzUsuń