Venusjanki

środa, 31 sierpnia 2011

Recenzja: Hean - cienie wypiekane Colour Celebration 282 i 284

Witam Was serdecznie! Dzisiaj ostatnia partia testowanych przeze mnie kosmetyków od firmy Hean. Mam tutaj na myśli wypiekane cienie Colour Celebration:




- Opakowanie 1,5/2 : całkiem ładne, przezroczyste, więc łatwo znajdziemy dany cień. Na początku otwieranie wydawało mi się dość dziwne bo mogłam je tylko otworzyć posługując się paznokciami, teraz troszkę się wyrobiło, ale i tak żeby otworzyć cień trzeba to zrobić w miejscu wcięcia.

- Konsystencja 1,5/2 : są to cienie wypiekane, bardzo przyjemna konsystencja, powiedziałabym lekko kremowa, jednak cienie mają tendencję do osypywania przy aplikacji.

- Jak działa? 2/2 : 282 - sparkle night to śliczny niebieski cień mieniący się na grafit oraz 284 - turquoise jest moim ulubieńcem, kolorek to prawdziny turkus miesiący się na niebiesko-zielono, no powiedziałabym, że takie pawie oczko. Dobrze się te cienie nakłada, bardzo ładnie wyglądają na oczku, kolory są bardzo napigmentowane i intensywne (choć turkus bardziej). Na bazie utrzymują się cały dzień, jednak jak możecie zobaczyć niżej na zdjęciu kolorki są tam intensywne, że nawet baza już więcej z nich nie wykrzesa :P.



- Zapach -/2 : wydaje mi się, że nie wyczuwam żadnego dlatego wykluczyłam to kryterium.

- Cena 2/2 : na pewno nie większa niż 7,99 zł a dostajemy przepiękny cień o nieznanej mi pojemności :P

W mojej ocenie - 7/8 - cienie są świetne, kolory nieziemskie. POLECAM!!!


PLUSY:
- piękne kolory, kameleony
- niezwykle intensywne i napigmentowane
- niedrogie
- zgrabne opakowanie
- utrzymują się na bazie cały dzień

MINUSY:
- lekko się osypują
- aby otworzyć musimy znaleść wcięcie

17 komentarzy:

  1. Pokaż jakiś makijaż z nimi .:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba kolory są świetne! Ten granacik mi szczególnie wpadł w oko, ale gdzież ja go dostanę, jak w sklepie internetowym nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam robić z takich kolorów kreski na dolnej powiece!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się turkusowy podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie recenzja się przesunie, póki co nie mam jak testować ;/ wrr

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bardzo lubię te cienie! Szkoda tylko, że nie moje kolorki, ale wykorzystuję je do robienia kresek i w tym wypadku też się doskonale sprawdzają :). Ja to się generalnie muszę rozejrzeć za jeszcze innymi odcieniami bo sama konsystencja i jakość również mnie urzekła :).

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również czekam na jakiś makijaż :))

    OdpowiedzUsuń
  8. również chętnie zobaczyłabym makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są! A pigmentacja jaka niesamowita!:)
    Dziękuję za zaproszenie do konkursu, już nie mogę się go doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna recenzja!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. porządnie są napigmentowane.

    Szkoda, że trzeba polubic firme na FB zeby wziąć udział w rozdaniu, bo ja np. nie chcę się ujawniac:o

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne kolorki :) na wieczór idealne

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam używać do makijażu granatu i turkusu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, jakie intensywne kolorki :) Ładne!

    OdpowiedzUsuń