Venusjanki

środa, 17 sierpnia 2011

Recenzja: Quiz Cosmetics - błyszczyki Safari

Witajcie Kochane :)

Mam dzisiaj dla Was moją opinię na temat błyszczyków Safari, które dostałam od firmy Quiz Cosmetics w kolorkach 33 (cukierkowy róż) i 36 (jasny brązik). Prezentują się tak:
W ten sposób produkt został opisany na stronie Quiz Cosmetics:

"Aksamitna konsystencja nadaje ustom intensywny połysk i subtelny kolor.

Nawilża i chroni usta przed wysychaniem i pierzchnięciem.

Specjalna formuła zapobiega sklejaniu się ust, a przepiękny smakowy zapach potęguje przyjemność aplikacji."



- Opakowanie 2/2 : urzekło mnie. Po pierwsze ta zeberka - śliczna i całkiem oryginalna. Opakowanie jest dość małe, więc zmieści się do każdej torebki, a do tego przezroczyste opakowanie pokazuje piękny kolorek. Błyszczyk nakłada się klasyczną gąbeczką.



- Konsystencja 2/2 : wg mnie świetna. Nie jest zbyt rzadki, powiedziałabym, że w sumie dość gęsty. Bardzo kremowy, super się nakłada i rozprowadza.

-   Jak działa? 2/2 : kremowa konsystencja ułatwia pokryć pięknie usta. Efekt na ustach jest półptransparentny i wygląda niedość, że bardzo naturalnie to nadaje im ładny połysk. Kolorki są matowe, nie skleja ust, a co najważniejsza - nawilża!.

- Zapach 2/2 : przyjemny, sama nie wiem co mi to przypomina - słodko-owocowy, dość mocny. Smaku brak.

- Cena 2/2 : za pojemność 5 ml płacimy ok. 3-4 zł (przynajmniej u mnie w mieście).

10/10 - Ogromnie się cieszę, że miałam okazję wypróbować ten produkt, w mojej ocenie jest to produkt świetny. Kolorki jakie firma oferuje są piękne, to, że kolorki są całkowicie matowe oraz efekt jaki dają na ustach również wpływa na to, że je pokochałam.

Tutaj na ustach błyszczyk o numerze 36, czyli jasny brąz
PLUSY:
- nawilża
- piękne kolory
- matuwa formuła
- półtransparentny efekt
- ładny zapach
- kremowa konsystencja
- taniutki
- poręczne, małe opakowanie
- nic się z opakowania nie wylewa
- naturalny look
- nie skleja ust

MINUSY:
- dostępność
- i więcej brak :)

30 komentarzy:

  1. dziękuję bardzo :)

    Lubię tę firmę i delikatne różane błyszczyki, ale tych jeszcze nie miałam okazji próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się zarówno kolory, jak i opakowania ( ach, ta fikuśna zebra ;) ).

    Zapraszam serdecznie do mojego pierwszego rozdania- szczegóły na Natural perfect's secret :)

    Będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiesz w nim udział ;)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie prezentują się na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Daje bardzo delikatny, acz ładny efekt ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię Safari - i lakiery i błyszczyki ;D Za niewielką cenę mamy produkty o dobrej jakości ;)
    Myślałam że ten brąz inaczej będzie wyglądał na ustach, ale po nałożeniu w ogóle nie przypomina brązu za co duży plus ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają bardzo ładnie w opakowaniui na ustach

    OdpowiedzUsuń
  7. Łooo... ta zeberka jest zabójcza! Zarówno na lakierach jak i na błyszczykach!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słyszłam o tej firmie musze poszukac u siebie jej .

    OdpowiedzUsuń
  9. ja miałam ich lakier i był niefajny :|

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nigdzie u mnie w mieście nie mogę dorwać tych kosmetykow :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny jest ten brązik :)

    P.S
    Już przetestowałam mydełko z propolisem i wodę różaną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. te kosmetyki wydają sie bardzo dobre ;p
    niestety u mnie jeszcze ich nie spotkałam ;p
    no chyba,że źle szukam ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie w mieście nie mogę ich znaleźć :( Mają słodkie opakowanie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja je chcę! Mam nadzieję że je znajdę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. nie używam , ale ładne kolorki ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajnie wygladaja na ustach a blyszczykow, nigdy dosyc:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś dla mnie, szkoda, że trudno dostępne :(

    ♥Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie lubię błyszczyków, ale te wyglądaja fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo ładny ten cukierkowy róż :D

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie wyglądają :) gdzie można kupić?

    OdpowiedzUsuń
  21. hmmm na ustach jakos nei widac specjalnei by byl to jasny braz Aczkolwiek sam blyszczyk mysle ze bylby ok :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie natknęłam się na te błyszczyki, ale lakiery kocham;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kolory. Ja cos nie widzę u siebie kosmetyków tej firmy, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiedziałam, że ta firma produkuje błyszczyki, ale widzę, że są całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten brąz wygląda raczej na jasny róż, ale brzmi fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne te błyszczyki :)
    dodaję do obserwatorów + zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń