Venusjanki

poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Recenzja: Collection 2000 - puder rozświetlający Shimmer&Shade

WItajcie Kochani,

Już jakiś czas używam maczków z Collection 2000 i mogę coś na ich temat powiedzieć. Prezentują się one bardzo ładnie:



- Opakowanie 2/2 : mimo, że plastikowe to całkiem solidne, porządnie się zatrzaskuje, więc nie ma możliwości żeby otworzył się sam np. w torebce czy kosmetyczce.

  - Konsystencja 2/2 : puder, ale powiedziałabym, że jest lekko kremowy, nie osypuje się.

  - Jak działa? 1,5/2 : w opakowaniu mamy 3 kolorki. Każdy z nich daje inny efekt. I tak, najjaśniejsze tło po nałożeniu opalizuje lekko na różowo-fioletowy kolor, duży kwiatuszek to typowy rozświetlacz, natomiast ten malutki kwiatuszek także rozświetla i daje taki lekko beżowy odcień. Uważam, że produkt bardzo fajne się sprawdza przy rozświetlaniu, używałam go także kilka razy jako cieni.


  - Zapach 2/2 : ledwo wyczuwalny, lekko pudrowy.

  - Cena 2/2 : 10 zł za 10 g.

 Podsumowując - 9,5/10 - fajny gadżecik, jeśli ktoś lubi efekt rozświetlenia to polecam.

PLUSY:
- nie ma jakichś chamskich drobin brokatu
- daje ładny, naturalny efekt
- możemy uzyskać różnych efekt mieszając różne kolory
- wydajny
- cena
- długo się utrzymuje
- ślicznie wygląda w opakowaniu
- wielofunkcyjny - można używać jako cieni

MINUSY:
- dostępność
- nie jestem przekonana do końca do efektu jakie daje tło

A teraz zbieram się do dentysty :D

32 komentarze:

  1. Dobra recenzja.;]

    OdpowiedzUsuń
  2. super recenzja ; )) może jak znajdę to wypróbuje ; ))

    OdpowiedzUsuń
  3. będę wypatrywać bo akurat szukam pudru rozświetlającego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda, w sam raz do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się efekt, jaki daje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda ślicznie! Co do efektu... hmm... chyba się skuszę, jeśli uda mi się go dostać!

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie wygląda uroczo:) Twoja recenzja jest zachęcająca, na pewno dodaje on świeżości makijażowi. Na prawdę fajna sprawa:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna recenzja, a puder wygląda ciekawie ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym go wypróbować. Muszę się kiedyś przejechać do PEPCO, choć jak znam życie to go tam nie uświadczę :P miłej wizyty u dentysty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny :)
    Niestety mój z essence się w ogóle nie sprawdza, jest beznadziejny :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, ale ja nie przepadam za kosmetykami tej firmy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie wygląda, ale u mnie sprawdziłby się chyba tylko jak cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie widziałam nigdy tego, ale prezentuje się ciekawie. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny produkt. Przeżyłaś wizytę u dentysty? ;)Ma nadzieję i czekam na kolejne recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam go ale mimo wszystko wolę kuleczki Sensique

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglada uroczo :) kolorki też fajne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie bardzo lubie produkty typu wlasnei kwiatki albo cos innego co ma dawac 3 rozne efekty...

    OdpowiedzUsuń
  18. rzeczywiście wyglądają fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dotąd próbowałam tylko jednego rozświetlacza, jednak ten efekt nie jest dla mnie. U innych mi się podoba, ale na mojej tłustej cerze nie wygląda zbyt korzystnie.

    OdpowiedzUsuń