Venusjanki

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Po raz kolejny lakier...

Cieplutko Was witam w ten sierpniowy, deszczowy i chłodny dzień.

Ogarnęło mnie dzisiaj błogie lenistwo, nie mam ochoty totalnie na nic, a do tego zero pomysłów na cokolwiek... Nie wiem za co się zabrać, kwiatki powinnam podlać i mi się nawet tego nie chce...

Chciałabym Wam pokazać lakier, który niedawno nabyłam za 3 zł a pojemność to aż 20 ml!!! Jeszcze takiego olbrzyma nie miałam. Jest on z jakieś firmy kompletnie mi nieznanej o nazwie Lm - care romeis. Buteleczka prezentuje się całkiem ładnie, a do tego ten kolor!!! Czy widzicie też róż opalizujący na złoto??? Przepiękny kolor.



Co do trwałości, to przeciętna. Jednak największym minusem jest zapach. Ja nawet lubię zapach lakierów, ale ten jest koszmarny - można w nim wyczuć jakiś dziwny dodatek, który sprawia, że zapach lakieru zapachem lakieru nie jest, tylko niezwykle ostra woń jakiegoś rozpuszczalnika.... Fu!

26 komentarzy:

  1. kolorek nawet, nawet, ale zapach pewnie mnie zniechęci

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, uwielbiam gruboziarniste peelingi, więc pewnie będzie mój ;))
    Śliczne pazurki :]

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna buteleczka =]

    hmm mój chłopak Marsów nawet nie lubi, jedzie tylko dlatego, że ja jadę =]

    OdpowiedzUsuń
  4. W ten sposób to tak =]

    Cóż jakoś przeżyje, zatyczki do uszu sobie kupi i będzie grzecznie siedział i pilnował rzeczy najwyżej, a ja sobie poszaleje =]

    OdpowiedzUsuń
  5. BARDZO ŁADNY KOLOREK :)
    zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak wpadniesz kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, tylko muszę ogarnąć zapach... Ale może będzie mój :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny kolor! I jaki olbrzym :D :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor bardzo ładny, delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow... a gdzie takiego olbrzyma nabyłaś... bo jak najbardziej jestem zainteresowana;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor faktycznie przepiękny, w buteleczce widać jak ślicznie opalizuje. Butla chyba nie do zużycia ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. o jeju jak ja takich kolorków nie cierpię ;p nie wiem czemu :).

    Moje są takie długie tylko i wyłącznie dzieki Nail Tekowi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ladny kolor lakieru :)

    PS: dodalam cie do blogrolla :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I już wiem, że ten lakier sobie odpuszczę, prawdopodobnie zapach powaliłby mnie na ziemię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmm;] kolor mega mi się podoba;] bardzo ładnie wygląda;] pozdrawiam i zapraszam: http://zakochanawsztuce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś oTAGowana! Więcej info na http://kraina-kosmetykow-ewu.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny kolor :) chciałabym taki cień do powiek :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś otagowana, zapraszam do zabawy :) http://moody-gingers-stuff.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałaś OTAGOWANA ! : ))

    http://makeup-olssonxdd.blogspot.com

    Zapraszam do wspólnej zabawy ! : *

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie kolorek unikatowy :) Śliczny lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrobiłaś świetny interes ;D Też lubię poszperać po sklepach, nawet po tych "Wszystko po 4.50" bo można znaleźć takie skarby ;D
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. 3 zł za 20 ml , to naprawdę szok. ;.o śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładny kolorek lubie takie:)

    OdpowiedzUsuń